روند-توزیع-پاسپورت-برای-بیماران-در-شفاخانه‌های-دولتی-آغاز-شد

مسوولان ریاست عمومی پاسپورت به منظور ایجاد سهولت برای بیماران متقاضی، روند توزیع پاسپورت را در شفاخانه‌های دولتی نیز آغاز کردند.

به گزارش افغان نیوز؛  غلام مصطفی ابراهیم خیل، معاون ریاست عموممی پاسپورت روز شنبه(12 سنبله) در این مورد گفت: «ما به منظور ایجاد سهولت برای بیماران متقاضی گذر‌نامه‌، روند توزیع پاسپورت را درشفاخانه‌های دولتی آغاز کردیم».
روند توزیع گذرنامه‌ برای بیماران از شفاخانه‌ی 300 بستر پولیس، با امضای چندین درخواست به گونه‌ای رسمی آغاز شد.

ابراهیم خیل گفته پیشین از ریاست پاسپورت با تایید ریاست قوانین روزارت صحت عامه و کمیسیونی در وزارت داخله، برای بیماران متقاضی پاسپورت توزیع می‌کرد که یک پروسه طولانی بود.

او گفته که به منظور سهولت، پیس از این در شفاخانه‌های دولتی برای بیماران که در داخل کشور درمان آنان نمی‌شود، پاسپروت توزیع می‌شود.

ابراهیم خیل تصریح کرد من‌بعد هیاتی از ریاست عمومی پاسپورت روزانه به شفاخانه‌های دولتی مراجعه کرده و با مشوره رییس شفاخانه، برای بیماران که علاج آنان در داخل امکان ندارند و خواهان اخذ پاسپورت هستند، احکام اخذ پاسپورت می‌دهند.

به گفته معاون ریاست پاسپورت هم اکنون روزانه برای 500 بیمار پاسپورت توزیع می‌شود و این ریاست تلاش دارد تا پروسه اخذ پاسپورت را برای بیماران آسان‌تر نماید.
این درحالی است که روزانه 3 هزار متقاضی پاسپورت، گذر‌نامه‌ دریافت می‌کنند و به گفته‌ مسوولان قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر این روند به 10 هزار در روز برسند.
 

روند توزیع پاسپورت برای بیماران در شفاخانه‌های دولتی آغاز شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد