زدران-شش-تن-کشته-و-شماری-هم-زخمی-شدند

سخنگوی فرماندهی امنیه کابل انفجار در چهارراهی ملک‌ اضغر را تایید کرده و می‌گوید که در آن شش نفر ملکی کشته و شماری هم زخمی شده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ به گفته منابع مردمی این انفجار حوالی ساعت ۱:۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز (دوشنبه، ۷ حمل) در داخل جاده‌ وزارت خارجه و در نزدیکی گلبهار سنتر رخ داده است.

خالد زدران، سخنگوی فرماندهی امنیه کابل می‌گوید که یک مهاجم انتحاری در چهارراهی ملک اصغر در مربوطات حوزه‌ دوم امنیتی شهر کابل از سوی نیروهای ا.ا مورد هدف قرار گرفته که در نتیجه مواد انفجاری او منفجر شده است.

زدران گفته که در این رویداد شش غیر نظامی کشته و شماری هم زخمی شده‌اند.

وزارت داخله‌ امارت اسلامی نیز انفجار در شهر کابل را تایید کرده و گفته است که مهاجم انتحاری قبل از رسیدن به هدف از پا درآمده و مواد همراه وی منفجر شده است.

عبدالنافع تکور، سخنگوی وزارت داخله‌ در توییتی نوشته است که در این انفجار شش غیرنظامی کشته و شماری زخمی شده‌اند. به‌گفته‌ی او، سه نفر از نیروهای امارت اسلامی نیز در جمع زخمیان هستند.

اما؛ شفاخانه ایمرجنسی در کابل می‌گوید که از انفجار امروز در نزدیکی وزارت خارجه‌، دو کشته و ۱۲ زخمی به این شفاخانه منتقل شده‌اند.

شفاخانه ایمرجنسی در توییتی نوشته است که به بخش جراحی این شفاخانه ۱۲ زخمی از جمله یک کودک منتقل شده و دو نفر در بدو ورود جان باخته‌اند.

 

 

زدران: شش تن کشته و شماری هم زخمی شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد