زیارت-«شاه-دوشمشیره»؛-قرارگاه-دزدان-کابل

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید: یکی از صفاکاران زیارت "شاه دوشمشیره" در کابل یک حلقه سارقینی را به پولیس معرفی نموده که از این مکان به عنوان قرارگاه وملاقات گاه استفاده می‌کردند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست‌جمهوری امروز پنج شنبه(13، قوس) به سلسله نشست‌های "شش نیم صبح" در صفحه رسمی فسبوک  اش نوشته است که جلسه را با تشویق مادی و معنوی  یکی از صفاکاران زیارت  شاه دوشمشیره آغاز کردیم.

صالح افزوده است که این صفاکار، یک حلقه از دزدان و سارقین را که از محوطه زیارت به بهانه عبادت به عنوان قرارگاه وملاقات گاه استفاده می‌کردند به پولیس گزارش داده است.

صفاکار گفته است که به مدت پانزده سال درین مکان کار می‌کند. صالح می‌گوید که از پولیسان حوزه دوم که توانسته بودند این حلقه را دستگیر نمایند نیز قدردانی مادی و معنوی صورت گرفت؛ زیرا رسیده گی به این جزییات است که به شهر آرامش روانی ایجاد می نماید.

معاون اول ریاست جمهوری گفت: جوانان شش حوزه حاضر شده اند که بصورت رضا کار با تیم شش و نیم همکاری نمایند. بنابراین، ازین روحیه وطن دوستانه شان سپاس می نماییم و همچنان قرار است که طی بیست و چهار ساعت آینده یک لایحه کاری برای رضاکاران ترتیب دهیم و ازین جوانان با احساس در تحکیم نظم شهری به عنوان رضا کار شاروالی، مبارزه علیه جرایم یعنی رضاکار با ریاست مبارزه با جرایم جنایی، تحکیم نظم ترافیک یعنی رضاکار با گزمه های ترافیک با بازوبند های خاص استفاده نماییم.

به گفته صالح؛ مردم از قوماندانی امنیه کابل سپاس نموده اند که اکنون با نظم بیشتر کار می نماید و من با مردم همصدا شده و از زحمات شان در سطوح مختلف ابراز قدردانی و سپاس می نمایم.

این درحالی است که امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری براساس هدایت رییس جمهور غنی، مسوولیت رسیده‌گی به مسایل امنیتی کابل را از روز شنبه(26، میزان) بدینسو برای مدتی نامعلوم بر دوش گرفته است.

زیارت «شاه دوشمشیره»؛ قرارگاه دزدان کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد