سخنگوی-طالبان-تمام-قرارگاه‌های-افسران-را-ازبین-می-بریم

سخنگوی گروه طالبان در پیوند به رویداد خونین امروز کابل اعلام نموده که مجاهدین با مواد انفجاری زیادی را انتقال داده اند؛ بنابراین دیپوها، محل های بود وباش افسران و اهداف مهم آنان را ازبین می برند.

به گزارش افغان نیوز: ذبیح الله مجاهد، سخنگوی گروه طالبان با نشر اعلامیه گفته است که حوالی ساعت هشت و نیم صبح امروز دو شنبه(10، سرطان) مراکز لوجستیک و انجینری وزارت دفاع اداره کابل در مربوطات حوزه دوم شهر کابل مورد حملات فدایی قرار گرفت.

در اعلامیه آمده است که نخست توسط یک موتربم، موانع از پیش روی این بخش های وزارت دفاع برداشته شد و ساختمان ها آن تا حد زیاد به شدت تخریب شد. سپس تعداد زیادی مجاهدین به این بخش وزارت دفاع داخل شدند و حملات مرگبار شان را بر افسران، عساکر و افراد مربوطه آغاز کردند.

آقای مجاهد می گوید که به اساس راپورهای ابتدایی، تا اکنون ده ها تن افسران و عساکر وزارت دفاع کشته شده اند و حملات هنوز دوام دارد. اما هدف حمله مردم ملکی نه؛ بلکه بخش های مربوط وزارت دفاع بوده است و موتر بم و مجاهدین به اهداف خود رسیده اند.

سخنگوی گروه طالبان هشدار داده است که مجاهدین با خود مواد انفجاری زیادی را انتقال داده اند، دیپوها، محل های بود وباش افسران و اهداف مهم را ازبین می برند.

این درحالی است که مسوولان وزارت صحت عامه آمار ابتدایی را ۶۸ تن گفته اند اما برخی رسانه ها گزارش داده اند که ۳۴ تن دیگر در این رویداد کشته شده اند.

ریاست اجراییه در واکنش به این رویداد اعلام نموده که طالبان تروریست از یکسو سخن از صلح می‌زنند و از سوی دیگر به شهروندان بی‌دفاع و مراکز ملکی حمله‌ور می‌شوند.

سخنگوی طالبان: تمام قرارگاه‌های افسران را ازبین می بریم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد