سیستم-ثبت-شکایات-در-حوزه‌های-پولیس-فعال-گردید

وزارت امور داخله افغانستان به هدف بلندبردن سطح پاسخگوی پولیس، تعقیب واقعات جرایم جنایی به‌شکل منظم و آوردن شفافیت درثبت و پیگیری قضایا؛ سیستم ثبت شکایات را در حوزه‌های پولیس فعال نمود.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که جهت پیگیری و ثبت شکایات شهروندان کشور به‌شکل منظم و سیستماتیک، فورم ثبت شکایات را ترتیب شده و قراراست پس از این شهروندان کشور شکایات شان را توسط این فورم در حوزه‌های امنیتی پولیس ثبت نمایند.

این سیستم به هدف، بلندبردن سطح پاسخگوی پولیس، تعقیب واقعات جرایم جنایی بشکل منظم و آوردن شفافیت درثبت و پیگیری قضایا، ایجاد گردیده است.

وزارت امورداخله ثبت شکایات از طریق فورم را در حوزه‌های شهر کابل آغاز کرده و این روند در سایر شهرهای کشور نیز آغاز می‌گردد.

بناً وزارت امورداخله ازهمشهریان شهر کابل احترامانه تقاضا می‌کند که بعد از این شکایات شان را توسط فورم ثبت شکایات در حوزه‌های امنیتی شهرکابل ثبت نمایند.

فورم ثبت شکایات را به‌گونه رایگان از قومندانی امنیه کابل، حوزه‌های امنیتی کابل، مرکز خدمات عامه وزارت امورداخله و ویب سایت این وزارت بدست آورده می‌توانید.

این درحالی است که آگاهان نظامی و اعضای مجلس نمایندگان با ابراز نگرانی از قطع کمک یک میلیارد دالری امریکا به نیروهای امنیتی افغانستان می‌گویند که این موضوع برای نظام و ارتش کشور خبر ناگوار خواهد بود.

سیستم ثبت شکایات در حوزه‌های پولیس فعال گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد