شناسایی-۱۸۶-مورد-جدید-کرونا-در-یک-شبانه-روز

وزارت صحت عامه کشور می‌گوید: در بیست‌وچهار ساعت گذشته، ۵۹۲ نمونه‌ی مشکوک به ویروس کرونا در لابراتوارهای این وزارت تست شده که نتایج آزمایش ۱۸۶ مورد آن مثبت تشخیص شده است.

به گزارش افغان نیوز: این وزارت امروز (پنج‌شنبه، ۲۲ عقرب) با نشر آمار روزانۀ ابتلا به ویروس کرونا در کشور می‌گوید که این موارد جدید در ۱۸ ولایت کشور شناسایی شده است.

اعلامیه افزوده است که ۴۳ مورد در کابل، ۳۲ مورد در بلخ، ۱۸ مورد در قندهار، ۱۲ مورد در ننگرهار، ده – ده مورد در هرات و پکتیا، هشت – هشت مورد در غزنی و میدان‌وردک، هفت – هفت مورد در نیمروز و بدخشان، ۶ مورد در بادغیس، ۵ مورد در دایکندی، چهار – چهار مورد در بامیان، کندز، لوگر و غور و دو – دو مورد دیگر در ولایت‌های پروان و زابل ثبت شده است.

همچنان در بیست‌وچهار ساعت گذشته، ده مریض «کووید۱۹» جان داده‌اند. شمار فوتی‌های ناشی از مریضی «کووید۱۹» در کشور به یک‌هزار و ۵۹۱ نفر افزایش یافته است.

به این ترتیب، شمار مجموعی مبتلایان ویروس کرونا در کشور به ۴۲ هزار و ۷۹۵ تن افزایش یافته است. از این میان ۳۵ هزار و ۲۴ تن دوباره صحت‌یاب شده‌ و یک‌هزار و ۵۹۱ تن دیگر در نتیجۀ ابتلا به این ویروس، جان باخته‌اند.

شناسایی ۱۸۶ مورد جدید کرونا در یک شبانه روز

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد