صالح-طالبان-بر-اطفال-تجاوز-جنسی-می‌کنند

معاون اول ریاست جمهوری مدعی است که طالبان ضمن تعلیمات تروریستی به جوانان، افراد زیر سن را مورد اذیت و آزار جنسی نیز قرار می‌دهند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، امروز سه‌شنبه(۲۱، دلو) به سلسله نشست‌های "شش و نیم صبح" نوشته است که طالبان برخلاف ادعاهای میان‌تهی و وعده‌های پوشالی‌شان، در کنار اعمال تروریستی و وحشت آموزی، باکمال بی‌شرمی، اطفال و نوجوانان را مورد اذیت و آزار جنسی نیز قرار می‌دهند. 
وی می‌گوید: امروز هم باید یکی از اعترافات و تصاویر تروریستان و دستگیر شدگان به نشر می‌رسید؛ اما بگذارید از نشر تصویر و نام این نوجوان زیر سن برای حفظ کرامت انسانی و اینکه او خانواده‌ای دارد و دوستانی بگذریم. 
آقای صالح می‌افزاید: این طفل زیر سن که از ناحیه پنجم دستگیرشده است، در اعترافات خود می‌گوید که توسط شخصی مشهور به طوفان سر گروپ یک هسته طالب جذب گردیده است. 
صالح گفت؛ ما از نشر تصویر و نام وی برای آینده‌ای که در سر دارد صرف نظر کردیم، اما اجازه می‌دهیم تا رسانه‌ها با او گفتگو کرده و از جنایات دیگر طالبان که همانا تجاوز و آزار جنسی می باشد نیز جهانیان را با خبرسازند؛ این اقدام رسالت یک رسانه است.

این درحالی است که معاون اول ریاست جمهوری پیش از این نیز هشدار داده بود که طالبان زیر نام تعلیم دینی، اطفال خانواده‌های بی‌بضاعت را از نزد شان گرفته و شستشوی مغزی می‌دهند.

صالح: طالبان بر اطفال تجاوز جنسی می‌کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد