ضد-عفونی-کردن-شهر-کابل-با-از-استفاده-از-پودر-لباس‌شویی-

شهرداری کابل در واکنش به گزارش‌های مبنی بر ضد عفونی کردن شهر کابل با از استفاده از پودر لباس‌شویی اعلام نموده که در صورت عدم ارائه اسناد از سوی ادعاکنندگان،‌ این مسأله از سوی نهادهای عدلی و قضایی پی‌گیری خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتقاد از ضد عفونی کردن شهر کابل برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نوشتند که شهرداری کابل به‌جای مواد ضد عفونی‌کننده از پودر لباس‌شویی استفاده کرده است.

شهرداری کابل امروز سه شنبه(2، ثور) با نشر اعلامیه گفته است که در صورت عدم ارائه اسناد از سوی ادعاکنندگان،‌ این مسأله از سوی نهادهای عدلی و قضایی پی‌گیری خواهد شد.

شهرداری این ادعا را «دروغ محض» خوانده و از شهروندان خواسته تا از قضاوت‌های نادرست که باعث تشویش اذهان عامه می‌شود، پرهیز کنند.

شهرداری کابل گفته‌است که برای ضد عفونی‌کردن نقاط آسیب‌پذیر شهر به همراه نیروهای اطفائیه کابل، از مواد ضد عفونی‌کننده «کلورین و وایتکس» مورد تایید وزارت صحت عامه استفاده می‌کند.

در این اعلامیه شهرداری آمده‌است که قیمت کلورین و وایتکس نسبت به قیمت پودر لباس‌شویی ارزان است و «پودر لباس‌شویی در پاک‌کردن، شستشو و ضد عفونی‌کردن سطوح، قدرت بسیار بیشتری نسبت به سایر مواد دارد».

شهردادی‌ کابل تاکید کرده که منتشرکنندگان این «خبر کذب» اگر سندی دارند ارائه کنند؛ در غیر این صورت این مساله از سوی نهادهای عدلی و قضایی به صورت جدی پی‌گیری می‌شود.

ضد عفونی کردن شهر کابل با از استفاده از پودر لباس‌شویی؟

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد