طالبان-برای-جنگ-در-قندهار-از-ولایات-نیرو-خواستند

وزیر امور داخله کشور می‌گوید که نیروهای طالبان در قندهار کاملاً تلف شده‌اند و اکنون برای ادامه درگیری از ولایت‌های همجوار نیروی جنگی خواسته‌اند.

به گزارش افغان نیوز: مسعود اندرابی، وزیر امور داخلۀ کشور، روز شنبه(۱۸، دلو) در یک نشست خبری گفت که طالبان برای ادامۀ جنگ در قندهار از ولایت‌های همجوار نیروی جنگی خواسته‌اند. به سخن او، نیروهای جنگی طالبان که در ولایت قندهار در برابر نیروهای دولتی می‌جنگیدند به گونۀ کامل تلف شده‌اند.

آقای اندرابی می‌افزاید، نیروهایی که از ولایت‌های همجوار برای جنگ روانۀ قندهار شده بودند نیز در مسیر راه با کمین نیروهای امنیتی روبه‌رو شده و یا هم در درگیری با نیروهای ارتش در ولسوالی‌های مختلف این ولایت کشته شده‌اند.

وزیر امور داخلۀ کشور با اشاره به احتمال شدت گرفتن جنگ در جریان سال پیش‌رو می‌گوید در صورتی که طالبان به تشدید درگیری‌ بپردازند، نیروهای امنیتی و دفاعی کشور برای ادامۀ نبرد با این گروه آماده‌گی کامل خواهد داشت.

در همین حال، حمدالله محب، مشاور شورای امنیت ملی گفت که امارت طالبان را هیچ کسی در منطقه نمی‌پذیرد، ما حاضر به جنگ و دفاع مقدس از کشور هستیم.

این در حالی است که با توجه به تصمیم بایدن، جنگجویان گروه طالبان نیز تصمیم دارند به تعطیلات زمستانی شان پایان داده و دوباره در خط مقدم جنگ حضور یابند. بگیرند.

طالبان برای جنگ در قندهار از ولایات نیرو خواستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد