طالبان-به-افراد-مشخص-در-کابل-تهدید‌نامه-فرستاده-اند

گروه طالبان در دو ناحیه شهر کابل به افراد مشخص نامه ارسال کرده که یا باج بدهید و یا کشته می‌شوید.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون اول ریاست جمهوری، در صفحه فسبوک‌اش نوشته است که پس از این تمرکز اصلی ما روی مهار و سرکوب باند‌های اختطاف گر و تهدید‌های کتبی طالبان خواهد بود.

به گفته وی؛ طالبان در یکی دوناحیه کابل به افراد مشخص نامه ارسال کرده اند که یا باج بدهید و یا کشته می‌شوید. تهدید شده ها تاجر – فعال جامعه مدنی و یا فعالین ملکی اند. 

صالح می‌افزاید که درین عرصه دست‌آورد‌های عمیق و گسترده ای حاصل گردیده است. چندی قبل یکی از هسته‌های طالبان  که در یک بخش مشخص شهر مصروف جمع کردن چنده بصورت دزدانه و مخفیانه بود دستگیر گردید. 

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که دستگیر شده‌ها برخلاف گذشته‌ها تا زمانیکه عقب میله‌های زندان قرار می‌گیرند، پیگیری می‌گردند و خلا در زنجیره عدلی وجود ندارد.

آقای صالح گفت که در قسمت تثبیت شجره تروریستان و آدم کشان کار بسیار زیاد صورت گرفته است. در عین حال می‌خواهیم تروریستان بدانند که نقاب‌های‌ شان فروریخته است.  

او وعده سپرد که فردا یا پس از فردا اعترافات تروریستانی را که در ترور همسنگران ما دست داشتند، با معرفی متضرر و خانواده هایی که حق العبدی میخواهند با شما شریک خواهیم ساخت.

این درحالی است که عبدالله عبدالله، رییس شورای عالی مصالحۀ ملی می‌گوید که پراکنده‌گی سیاسی در درون نظام موضع دولت را در برابر طالبان تضعیف کرده است.

طالبان به افراد مشخص در کابل تهدید‌نامه فرستاده اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد