طالبان-در-قندوز-به-خانه-های-مردم-پناه-بردند-شهر-قندوز-تحت-مدیریت-نیروهای-دولتی-است

مسئولان وزارت‌های دفاع و داخله می‌گویند؛ بخش‌های از شهر قندوز توسط گروه طالبان  تصرف شده بودند  که با ورود نیروهای کماندو دوباره به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع ملی امروز (سه شنبه 13 میزان) در کنفرانس خبری گفت؛ عملیات برای تصفیه کامل شهر قندوز جریان دارد و به زودترین وقت شهر از وجود مخالفین پاک سازی میشود.

وزیری تایید میکند که گروه طالبان روز گذشته بخش‌های از شهر قندوز را تصرف شده بودند اما با ورود نیروهای تازه نفس، مخالفین به شکست مواجه شدند. او افزود؛ تا پاک سازی کامل شهر قندوز عملیات جریان خواهد داشت.

به گفته‌ی سخنگوی وزارت دفاع ملی در درگیری نیروهای امنیتی و مخالفین مسلح در شهر قندوز، تلفات سنگین به طالبان وارد شده است.

وی افزود که در حال حاضر حملات هوایی بر مواضع مخالفان مسلح برای جلوگیری از تلفات افراد ملکی متوقف گردیده و طالبان در خانه های مردم پناه برده اند، اما جنگ در اطراف شهر جریان دارد.

در همین حال صدیق صدیقی سخنگوی وزارت داخله گفت؛ در درگیری میان نیروهای امنیتی و مخالفین مسلح در قندوز 30 تن از گروه طالبان کشته شده اند و شمار زیادی از این گروه نیز زخمی و دستگیر شده اند. صدیقی افزود؛ عملیات گسترده برای تصفیه شهر قندوز راه اندازی میشود.

سخنگوی وزارت داخله بیان کرد؛ گروه طالبان با غارت کردن مال مردم در قندوز نشان دادند که بیش از یک گروه متجاوز نیستند. او افزود؛ در جنگ قندوز مردم در کنار نیروهای امنیتی در مقابل طالبان ایستاد شدند و این گروه را شکست دادند.

صدیقی گفت؛ عملیات تصفیه وی در شهر قندوز با همکاری مردم راه اندازی میشود.

سخنگوی وزارت داخله تاکید کرد تحقیقات جریان دارد تا معلوم شود که چگونه بخش‌های از شهر قندوز یک بار دیگر به دست طالبان سقوط کرد.

طالبان در قندوز به خانه های مردم پناه بردند/ شهر قندوز تحت مدیریت نیروهای دولتی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد