طالبان-فرد-ملکی-را-در-بامیان-به-گروگان-گرفتند

مسوولان امنیتی ولایت بامیان می‌گویند؛ طالبان در مربوطات ولسوالی کهمرد این ولایت عملیات تهاجمی انجام داده که در نتیجه ۱۱ فرد ملکی را باخود برده اند.

به گزارش افغان نیوز: حمیدالله خدایی، فرمانده پولیس ولایت بامیان می گوید:" شب گذشته شماری از طالبان مسلح بالایی منطقه "سرگلی" این ولسوالی حمله نمودند و 11 تن از باشندگان این منطقه را با ضرب شلاق با خود بردند."

وی افزود، گروه طالبان از میان این ۱۱ تن گروگان یکی از آنان را شهید کرده و ۱۰ تن دیگر شان را به ولایت سمنگان منتقل کرده اند.

آقای خدایی گفت، گروه طالبان ابتدا بالایی منازل مسکونی مردم حمله کردند و با تلاشی خانه های مردم اموال قیمت بها، زیورآلات، دو عراده موتر نوع مازدا و چهار عراده موتر سایکل را نیز باخود برده اند.

فرمانده پولیس بامیان افزود، گروه طالبان پس از حمله بر قریه سرگلی این ولسوالی حملات شان را بالای پوسته های اشپشته این ولسوالی آغاز کردند که پس از چهار ساعت درگیری حملات آنان دفع شد.

خدایی در ادامه گفت، در این حمله طالبان به نیروهای امنیتی کدام آسیبی نرسیده است و یک‌تن از گروه طالبان زخمی شده است.

فرمانده پولیس بامیان از حمله احتمالی دوباره گروه طالبان بالای پوسته های امنیتی این ولایت خبرداده گفت:" گروه طالبان قصد دارد تا دوباره از طریق منطقه دو آب ولایت سمنگان بر این ولسوالی حمله نمایند."

ولسوالی کهمرد با ولایت های سمنگان و بغلان هم مرز می‌باشد که هر از گاهی از سویی گروه طالبان این ولایات تحت تهدیدات بلند امنیتی قرار می‌گیرد.

این در حالی هست که چندی قبل نیز ۷ طالب مسلح بالای سایت انتخاباتی در این ولسوالی حمله نموده بودند که در نتیجه یکی آن کشته و ۶ تن دیگر شان از سویی نیروی امنیتی گرفتار شدند.

طالبان 11 فرد ملکی را در بامیان به گروگان گرفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد