عملیات-باز-پسگیری-منطقه-میرزاولنگ-ولایت-سرپل-آغاز-شد

معاونت ریاست جمهوری اعلام کرده که عملیات مشترک تصفیوی به هدف باز پسگیری قریه میرزا اولنگ ولسوالی صیاد ولایت سرپل از چند جهت آغاز شده است.

به گزارش افغان نیوز: این عملیات که حوالی ساعت پنج بامداد روز جمعه آغاز گردیده است در آن قطعات مختلف نیروی های امنیتی متشکل از اردوی ملی، پولیس ملی، پولیس نظم عامه، پولیس سرحدی، قطعه خاص پولیس، نیروی های ریاست امنیت ملی و از جمله نیروهای کماندو، در عملیات باز پس گیری منطقه میرزاولنگ اشتراک دارند.

پس از آغاز عملیات مشترک و حملات هوایی و زمینی نیروی هاى امنیتی در ساحات مختلف میرزاولنگ، مخالفان مسلح در ساحه بند شیروم منطقه میرزاولنگ ابتدا دست به مقاومت زدند.

بر اساس تازه ترین گزارش های ارگان های امنیتی، در اثر حملات هوایی در ساحه بند شیروم، یازده تن از جنگجویان وابسته به گروه های تروریستی کشته شده و شماری نیز زخمی شده اند.

گزارش های دیگر نیز حاکی از این است که از اثر درگیری بین مهاجمان مسلح و نیروی های امنیتی در قریه جات بلند غور و جنگجوی دره میرزاولنگ، حدود ده تن از دشمنان مردم افغانستان کشته شده و تجهیزات نظامی آنان به دست نیروهای امنیتی افتاده است.

در گیری بین نیروهای امنیتی و مهاجمان مسلح وابسته به گروه های ترویستی در منطقه میرزاولنگ همچنان ادامه دارد و رهبری حکومت به ارگانهای امنیتی دستور داده است که منطقه میرزاولنگ را به صورت مکمل از دست گروه های تروریستی بیرون کنند.

عملیات باز پسگیری منطقه میرزاولنگ ولایت سرپل آغاز شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد