عملیات-شفق-با-حملات-انتحاری-در-کابل-مرتبط-است-مخالفان-مسلح-تضعیف-شدند

وزارت داخله گفته است که مخالفان مسلح در جریان عملیات شفق از نیروهای نظامی کشور شکست خورده اند و با انجام حملات انتحاری در شهر ها به دنبال پنهان کردن ضعف شان هستند.

به گزارش افغان خبر: از روز گذشته تا کنون دو موج حملات انتحاری و مسلحانه در شهر کابل رخ داده است و وزارت داخله گفته که این حملات نتیجه شکست مخالفان در جبههات جنگ است.

وزارت داخله با نشر اعلامیه‌ی گفته است که یک گروه از تروریستان انتحاری، نهاد امداد رسانی پاملرنه در شهرنو کابل را مورد حمله قرار دادند.

وزارت داخله گفته است که نیروهای امنیتی توانستند در این حادثه 42 تن را از چنگ مخالفان مسلح نجات دهند و تنها یک فرد ملکی شهید و شش تن دیگر زخمی شده است.

این حمله صبح امروز با کشته شدن سه مهاجم به پایان رسید. اما دو حمله انتحاری و انفجاری در نزدیکی وزارت دفاع ملی روز گذشته بیش از 24 تن را کشت و 91 تن را زخمی ساخت.

وزارت داخله گفته است :"تروریستان طالب که در جریان عملیات «شفق»، ضربات سختی را از سوی نیروهای امنیتی کشور متقبل شده و تلفات سنگین داده اند، برای پنهان کردن شکست های پیهم خود دست به اعمال تروریستی در شهرها می زنند که این خود نشانه واضح از ضعف و شکست آنان در جنگ رو در رو با نیروهای امنیتی و دفاعی کشور است".

وزارت داخله از مردم خواسته است تا در زمینه جلوگیری از حملات انتحاری و انفجاری با پلیس همکاری کرده و افراد مشکوک را به نیروهای امنیتی معرفی نمایند.

 

عملیات شفق با حملات انتحاری در کابل مرتبط است/ مخالفان مسلح تضعیف شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد