غنی-رهبری-پولیس-در-باز-و-بسته-نمودن-دکان‌ها-مداخله-نکند

رییس جمهور غنی به رهبری پولیس ملی و شاروال کابل هدایت داد تا در باز و بسته نمودن دکان ها، در جریان قرنطین مداخله نکنند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در گفتگو با اعضای اتاق پیشه‌وران و دکانداران از طریق ویدو کنفرانس، گفت که روی پلان عمومی کمک عاجل و تغییر بنیادی وضیعت، کار صورت گرفته است و پس از تکیمل، جهت دریافت منابع با شرکای بین المللی شریک می شود.

رئیس جمهور غنی به رئیس عمومی ادارۀ امور هدایت داد تا موضوع قانون کرایه ملکیت های دولتی را با رئیس اتاق پیشه‌وران و دکانداران تعقیب نماید و در زمینه اجراات لازم انجام دهد.

اشرف غنی همچنان به رهبری پولیس ملی و شاروال کابل هدایت داد تا در باز و بسته نمودن دکان ها، در جریان قرنطین مداخله نکنند.

وی خاطر نشان ساخت که بخش های از صنایع با رعایت شرایط صحی می توانند به فعالیت ادامه بدهند، اما این بخش ها از سوی اتاق پیشه‌وران و دکانداران باید مشخص گردند.

غنی از مسئولین این اتاق خواست تا پیشنهادات مشخص شان را در خصوص تغییر تکنالوژی و تغییر ظرفیت های تکنالوژی در صنایع، ارائه نمایند.

آقای غنی به پیشنهادات اتاق پیشه‌وران و دکانداران اشاره کرد و گفت که پیشنهادات شما معقول است، اما باید در جلسۀ رهبری حکومت روی ابعاد مختلف آن بحث و تصامیم اتخاذ گردد.

این درحالی است که رییس جمهور غنی روز گذشته نیز با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت که دنیا در ابهام قرار خواهد داشت، اما مردم افغانستان در ابهام قرار ندارند و تقاضای آنان به زودی به تحلیل مبدل گردید.

غنی: رهبری پولیس در باز و بسته نمودن دکان‌ها مداخله نکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد