فرمانده-قول-اردوی-کابل-در-حمله-داعش-کشته-شد

طالبان تایید کرده اند که فرمانده قول اردوی کابل و از اعضای ارشد طالبان در حمله بر شفاخانه ۴۰۰ بستر سردار داوود خان، کشته شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ منبع حکومت طالبان به رسانه‌ها تایید کرده است که حمدالله مخلص، فرمانده قول اوردی کابل در حمله روز گذشته بر شفاخانه 400 بستر نظامی سردار محمد داوود خان کشته شده است.

مخلص همچنین از نخستین فرماندهان طالبان بود که با سقوط کابل وارد ارگ شد، بر کرسی اشرف‌غنی تکیه زد و با یک رسانه خارجی مصاحبه کرد.

حمدالله مخلص از فرماندهان ارشد طالبان بود که پس از تصرف کابل به دست این طالبان، وارد ارگ شد و سقوط دولت پیشین را اعلام کرد.

حمدالله مخلص پس از تصرف کابل، از سوی وزارت دفاع طالبان به حیث فرمانده قول اردوی کابل گماشته شد.

حمله روز گذشته بر شفاخانه سردار داوود خان که ساعت‌ها طور کشید و ناوقت روز بود که طالبان اعلام کردند که مهاجمان از پا در آمده اند.

تا کنون از شمار مهاجمان و آمار دقیق تلفات این رویداد اطلاعات دقیق از سوی طالبان به نشر نرسیده است. رویترز گزارش داده است که در این حمله دست کم 15 تن کشته و 36 تن دیگر زخمی شده اند.

مسوولیت حمله بر شفاخانه سردار داوودخان را گروه داعش بر عهده گرفته است.

پیش از این نیز گروه داعش حملات مرگباری را بر نمازگزاران در ولایت‌های کندز و قندهار انجام داده بود که در آن دست کم 200 تن کشته و 300 تن دیگر زخمی شده بودند.

فرمانده قول اردوی کابل در حمله داعش کشته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد