فرمانده-کلیدی-طالبان-در-غزنی-کشته-شد

در نتیجه‌ حمله هوایی نیروهای خارجی در ولایت غزنی، رفیع‌الله، فرمانده کلیدی و مسئول نظامی گروه طالبان برای ولسوالی قره‌باغ این ولایت کشته شده است.

به گزارش افغان نیوز: دفتر مطبوعاتی والی غزنی با نشر خبرنامه‌ای گفته است که رفیع‌الله، فرمانده کلیدی و مسئول نظامی گروه طالبان برای ولسوالی قره‌باغ، بعد از ظهر روز گذشته در نتیجه‌ حمله هوایی نیروهای خارجی کشته شده است.

در خبرنامه آمده است که نیروهای خارجی این حمله را در روستای جمال خیل ولسوالی قره‌باغ ولایت غزنی راه‌اندازی کرده بودند که در نتیجه پنج جنگجوی دیگر گروه طالبان هم کشته شده‌اند.

دفتر مطبوعاتی والی غزنی افزوده است که رفیع‌الله در بیشتر فعالیت‌های تروریستی دست داشت و با کشته شدن او وضعیت امنیتی در ولسوالی قره‌باغ بهبود خواهد یافت.

ولایت غزنی در جنوب افغانستان، از ولایت‌های به شدت ناامن است. این ولایت به دلیل ناامنی گسترده، امسال شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی هم نبود.

این درحالی است که دست‌کم سه ماه قبل طالبان با یک حمله گسترده، برای چهار شبانه روز قسمت‌های زیادی از مرکز این ولایت را تحت کنترل گرفته و بسیاری جاهای شهر غزنی را به آتش کشیدند.

فرمانده کلیدی طالبان در غزنی کشته شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد