قاتل-جنرال-رازق-یک-شخص-تعلیم-یافته-بود

وزیر داخله کشور در پیوند به رویدادهای تکان دهنده اخیر گفت که قاتل جنرال رازق، یک فرد آموزش دیده بود که به کمک فردی به نام بصیر که در تیم محافظان والی نفوذ کرده بود، توانست این رویداد را کلید زند.

به گزارش افغان نیوز: نمایندگان مجلس، روز شنبه(12، عقرب) وزیر امور داخله کشور را در پیوند به ناامنی‌ها و رویدادهای تکان دهنده اخیر به مجلس فرا خواندند.

وییس احمد برمک، وزیر امور داخله تصریح کرد که قاتل جنرال رازق، یک فرد آموزش دیده بود که به کمک فردی به نام بصیر که در تیم محافظان والی نفوذ کرده بود، توانست این رویداد را کلید زند. وزیر داخله گفت که بصیر نام اکنون فراری است و ممکن در منطقه چمن پاکستان پناه برده باشد.

وزیر داخله همچنان در این نشست مجلس، آخرین آمار از تلفات این رویداد را نیز شریک کرد و گفت که در این رویداد ۵ تن کشته شدند و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

هرچند ارشدترین مقام‌های امنیتی به نمایندگان مجلس تایید کردند که شماری از افرادی که احتمالا در پیوند به قتل جنرال رازق و جبار قهرمان دست داشته اند، بازداشت شده اند، اما رئیس امنیت ملی تایید کرد که راهبرد تازه طالبان، هدف قرار دادن چهره‌های تاثیرگذار افغانستان است.

این درحالی است که نمایندگان مجلس وزرای دفاع، داخله و رئیس امنیت ملی را در پیوند به ناامنی‌ها و رویدادهای تکان دهنده اخیر به مجلس فرا خوانده بودند.

قاتل جنرال رازق یک شخص تعلیم یافته بود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد