قطر-زمینه-درمان-کودکان-افغان-مبتلا-به-سوراخ-قلب-را-فراهم-می‌کند

جمعیت هلال احمر افغانی می گوید صندوق توسعه قطر در بخش های درمان کوکان سوراخ قلب، ساخت شفاخانه معیاری عملیات‌های قلبی و ارسال گندم به افغانستان این نهاد را کمک می‌کند.

به گزارش‌ افغان نیوز؛ دفتر مطبوعاتی جمعیت هلال احمر افغانی با نشر این خبر گفته است :ملا نورالدین ترابی، معاون این اداره با سلطان احمد العسیری، مسوول صندوق توسعه قطر برای پروژه‌های توسعه‌ای در دوحه دوحه دیدار و در مورد کمک‌های بشری آن‌کشور با افغانستان  گفتگو کرده است.

در این دیدار آقای ترابی در باره مشکلات مردم صحبت و پیشنهاد کرده که به منظور انتقال سریع گندم کمک شده از سوی قطر از قزاقستان به افغانستان  اقدام شود،

معاون هلال احمر افغانی در این دیدار گفته است: خشکسالی در افغانستان افزایش یافته و این امر مردم را با رنج‌های بشری مواجه کرده و امیدواریم که سازمان‌های کمک‌رسان در این زمینه با هلال احمر افغانی کمک کنند تا ما بتوانیم حداقل ۱۰ چاه برمه ای بزرگ در هر ولسوالی داشته باشیم.

سلطان العسیری وعده سپرد که به زودترین فرصت، قطر ۲۵ هزار تن گندم به مردم افغانستان کمک خواهد کرد.

او وعده سپرده که زمینه درمان نزدیک به ۷هزار کودک مبتلا به بیماری سوراخ قلب که درمان آنان  در داخل افغانستان ممکن نیست در یک کشور خارجی فراهم خواهد کرد.

سلطان بن احمد العسیری، مسوول صندوق توسعه قطر تصریح کرده که این نهاد آماده است تا به منظور درمان و عملیات کودکان مبتلا به بیماری سوراخ قلب یک شفاخانه مجهز در افغانستان بسازد.

 

 

قطر زمینه درمان کودکان افغان مبتلا به سوراخ قلب را فراهم می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد