قوماندان-امنیه-کندز-در-پی-ابتلا-به-کرونا،-جان-باخت

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که مل‌پاسوال عبدالرشید بشیر، قوماندان امنیه ولایت کندز در پی ابتلا به ویروس کرونا، وفات نموده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز چهار شنبه(14، جوزا) منتشر شده، آمده است که رهبری وزارت داخله به همین منظور مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را نسبت وفات مل پاسوال عبدالرشید "بشیر" قوماندان امنیه ولایت کندز به خانواده و منسوبین پولیس ملی اظهار نموده برای متوفا بهشت برین و برای خانواده مرحومی از بارگاه خداوند ج صبر جمیل استدعا می‌کند.

اعلامیه افزوده است که مل‌پاسوال عبدالرشید بشیر از کادرهای مسلکی پولیس بود که بخش از عمرش را در راه خدمت به وطن و مردم وقف کرد.

وزارت داخله تصریح نموده که پولیس کندز به رهبری آقای "بشیر" در کنار تامین امنیت گام‌های موثر را جهت جلوگیری از شیوع ویرس کرونا برداشته بود که بدبختانه وی نیز به این ویروس مصاب و در نتیجه وفات نمود.

مل پاسوال عبدالرشید بشیر پیش از این در ولایات غور، فاریاب، بغلان، تخار اجرای وظیفه نموده بود و اخیراً به صفت قوماندان امنیه کندز تعیین گردیده بود.

این درحالی است که منابع محلی در ولایت کندز می‌گویند که ولسوال ولسوالی قلعه زال این ولایت نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته‌است.

قوماندان امنیه کندز در پی ابتلا به کرونا، جان باخت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد