مانور-نظامی-نیروهای-امنیتی-در-آسمان-کابل

نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور، امروز پنج شنبه(۳۰، اسد) تطبیقات بزرگ نظامی را در قومندانی تعلیمات مشترک محاربوی در کابل با حضور مقام‌های بلند دولتی و اعضای جامعه مدنی برگزار کردند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت دفاع ملی با نشر اعلامیه گفته است که این تطبیقات نظامی به مناسبت سالروز استرداد استقلال کشور در قومندانی تعلیمات مشترک محاربوی برگزار شده است.

محمد اشرف غنیٰ رییس جمهور کشور در پیام ویدیویی از نیروهای ملی دفاعی و امنیتی ستایش کرده و گفت: «شما در خط مقدم علیه تروریزم می‌جنگید و نتیجه‌ی این ایثار است که شما هر بار به متجاوزان خارجی پاسخ دندان‌شکن داده‌اید.»

در این تطبیقات نیروهای زمینی، کماندوها، قوت های ضربتی، قطعات خاص پولیس و امنیت ملی و نیروهای هوایی با کاربرد سلاح های مدرن سبک و سنگین قدرت و توانایی های خود را به نمایش گذاشتند.

مشاور امنیت ملی، سرپرست وزارت دفاع ملی، لوی‌ درستیز قوای مسلح و سرپرست وزارت امور داخله از عملکردهای  نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در این تطبیقات تقدیر و‌ستایش کردند.

این درحالی است که در روزهای گذشته، این تمرین‌های نظامی در ولسوالی "گوشته" ولایت ننگرهار و ولسوالی "زازی" ولایت پکتیا راه اندازی شد و روز (یکشنبه ۲۶ اسد) وزارت دفاع از راه اندازی مانور نظامی "بزرگ" در ولسوالی "اسپین بولدک" ولایت قندهار خبر داد.

مانور نظامی نیروهای امنیتی در آسمان کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد