مسعود-اندرابی-نیروهای-امنیتی-هر-روز-توانمند-تر-می-شوند

سرپرست وزارت امورداخله با اشاره به توانمند شدن روز افزون نیروهای امنیتی به ویژه قطعات خاص پولیس افزود که این نیروها در شرایط دشوار گامهای مثمر بر می دارند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه وزارت امور داخله که امروز چهار شنبه(10، میزان) آمده است که نزدیک به دو صد تن، از مرکز تعلیمی قطعات خاص پولیس در ولایت بلخ، پس از فراگیری یک دوره آموزشی فارغ گردیدند.

 محمد مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امورداخله، روز گذشته در این محفل، فراغت مداومین را گام مهمی در جهت مسلکی شدن وارتقای ظرفیت نیروهای پولیس ملی به ویژه نیروهای پولیس قطعات خاص عنوان کرد.

سرپرست وزارت امورداخله با اشاره به توانمند شدن روز افزون نیروهای امنیتی به ویژه قطعات خاص پولیس افزود که این نیروها در شرایط دشوار در راستای مبارزه با هراس افگنی گامهای مثمر بر می دارند.

آقای اندرابی همچنان نیروهای قطعات خاص پولیس را نقطه قوت و برجسته نیروهای امنیتی دانسته، وظیفه آنان را برای ایجاد فضای مصئون برای مردم افغانستان ارزنده عنوان کرد.

وی از تلاشهای نیروهای ویژه پولیس در امر مبارزه با تروريزم و دهشت افگني ستايش و قدرداني کرد.

قابل ذکر است که به تعداد 194 تن پولیس قطعات خاص از ولایت های بلخ، هرات و ننگرهار پس از فرا گیری آموزشهای شش ماهه در بخش مبارزه با تروریزم و هراس افگنی روز گذشته سند فراغت شان را از مرکز تربیوی قطعات خاص پولیس در بلخ به دست آوردند.

مسعود اندرابی: نیروهای امنیتی هر روز توانمند تر می شوند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد