توزیع-باب-آپارتمان-برای-نیروهای-امنیتی-کشور

محمد اشرف غنی در مراسم توزیع هزار باب آپارتمان برای نیروهای امنیتی و دفاعی کشور گفت؛ تا مشخص شدن رییس جمهور جدید افغانستان، هر پالیسی عمده که در قسمت مسکن نیاز باشد، من در خدمت هستم.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور امروز شنبه(13، میزان) در مراسم توزیع هزار باب آپارتمان برای نیروهای امنیتی و دفاعی، گفت؛ من افتخار دارم که در پنج سال گذشته، ملت افغانستان یک باورمندی کامل را در مقابل نیروهای امنیتی و دفاعی ایجاد کرد. بنابراین، به همه مبارک که یک ملت عظیم در حمیات شما ایستاده است.

وی افزود که پیلوت های ما در دفاع از وطن، قهرمانی های زیادی انجام داده اند؛ افتخاراتی انجام داده اند که در تصور نمی گنجد.

آقای غنی گفت که وظیفه نیروهای پولیس ملی بسیار مشکل است، زیرا به شکل مستقیم با مردم سر و کار دارند. بنابراین از هماهنگی که میان سه ارگان امنیتی و دفاعی ایجاد شده است، ابراز امتنان می کنم.

رییس جمهور غنی تصریح نمود که نیروهای امنیتی و دفاعی ما مطلقاً به جلوگیری از تلفات ملکی متعهد اند و تلاش می کنند. زیرا هیچ کسی فوق قانون نیست و تعهد من این است که قانون بالای همه یکسان تطبیق می گردد.

اشرف غنی اظهار داشت که تا سه هفته آینده رئیس جمهور جدید بر اساس آرای پاک مردم افغانستان تحلیف بجا میآورد که مسئولیت اعلان آن به عهده کمیسیون های انتخاباتی می باشد؛ تا این مدت هر پالیسی عمده که در قسمت مسکن نیاز باشد، من در خدمت می باشم.

توزیع 1000 باب آپارتمان برای نیروهای امنیتی کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد