مواد-بهداشتی-و-لوازم-وقایوی-در-پنج-ولایت-توزیع-گردید

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که به منظور وقایه و جلوگیری از شیوع بیشتر ویرس کرونا، مواد بهداشتی و لوازم وقایوی در پنج ولایت توزیع گردید و این روند در تمام قوماندانی‌های امنیه ولایات ادامه دارد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت آمده است که به ادامه روند توزیع مواد بهداشتی و لوازم وقایوی در قوماندانی هاي امنیه ولایات به منظور وقایه و جلوگیری از شیوع بیشتر ویرس کرونا، دیروز نیز در پنج ولایت این مواد و لوازم توزیع گردید.

اعلامیه افزوده است که مواد و لوازم متذکره در ولایت های هرات، بادغیس، پنجشیر، بغلان، بامیان برای منسوبین و سربازان پولیس توزیع گردید و این روند در تمام قوماندانی‌های امنیه ولایات ادامه دارد.

همچنان در برخی از ولایت‌ها، مراكز و محلاتي که در آن تردد مردم بیشتر میباشد، به همکاری ادارات زیربط، دواپاشی صورت گرفت و به مردم از سوي پوليس توصيه گرديد كه بدون استعجاليت كاري از خانه هاي شان بيرون نشوند.

این درحالی است که دولت افغانستان در ولایت‌های بیشتری اقدامات پیش‌گیرانه علیه گسترش ویروس کرونا در پیش گرفته است. محدودیت‌های تازه‌ شامل بستن بازارهای غیرضروری و ممنوعیت رفت‌وآمد در ولایت‌های بلخ، تخار، بدخشان و سمنگان است. در هرات و کابل هم مدتی است که این محدویت‌ها اجرا می‌شود. تاکنون ابتلای بیش از 200 نفر، و مرگ چهار بیمار در این کشور ثبت شده است.

مواد بهداشتی و لوازم وقایوی در پنج ولایت توزیع گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد