نماینده-فوق‌العاده-رییس-جمهور-در-اثر-کرونا-جان-باخت

ارگ ریاست جمهوری اعلام نموده که محمد یوسف غضنفر، نماینده فوق‌العاده رییس جمهور غنی در امور توسعه اقتصادی، به اثر بیماری کرونا در کشور ترکیه درگذشته است.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس  جمهور کشور با نشر اعلامیه گفته است که با اندوه فراوان اطلاع یافتم که محمد یوسف غضنفر نماینده فوق العاده ام در امور توسعه اقتصادی و تجارتی و کاهش فقر در اثر بیماری کرونا، داعی اجل را لبیک گفت و به دارالبقا شتافت.

آقای غنی افزوده است که  محمد یوسف غضنفر شخصیت حلیم، خیّر، مردم دار و ملی گرا بود که به افغانستان یکپارچه و متحد باور داشت و همیشه برای خیر و فلاح مردم خویش، تلاش می کرد. وفات او یک ضایعه بزرگ برای نظام و کشور می باشد.

در اعلامیه ارگ آمده است که وی برای آبادی افغانستان و کمک به مردم فقیر و نیازمند، کارهای جدی را آغاز کرده بود و افتخار دارم که چنین یک شخصیت نیکو کار و خدمتگار مردم، همکار نزدیک من بود.

آقای غنی، طی تماس تیلفونی با خانواده اش به نمایندگی از حکومت و مردم افغانستان، مراتب غمشریکی خویش را ابراز کرده و به مسئولین مربوطه هدایت داده تا تدابیر رسمی را برای تشیع جنازه و خاکسپاری محمد یوسف غضنفر، روی دست گیرند.

محمد یوسف غضنفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۸ در تکت انتخاباتی غنی به عنوان نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اقتصادی، تجارتی و کاهش فقر حضور داشت.

این درحالی است که از چندین هفته بدینسو، محمد یوسف غضنفر در نشست های رسمی حضور نداشت و گفته می‌شود برای درمان به کشور ترکیه انتقال داده شده بود.

نماینده فوق‌العاده رییس جمهور در اثر کرونا جان باخت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد