نوزادی-در-راه-فرار-از-افغانستان-در-هواپیمایی-نظامی-به-دنیا-آمد

یک زن افغان در مسیر فرار از افغانستان، در داخل هواپیمای نظامی امریکا، در آلمان کودکش را به دنیا آورد.

به گزارش افغان نیوز؛ واحد فرماندهی انتقال نیروهای امریکایی گفته است که یک کودک، در هواپیمایی نظامی آنان که از کابل به سمت آلمان در پرواز بود، به دنیا آمده است.

به گفته نیروهای امریکایی مادر کودک به دنیا آمده، از جمع کسانی است که پس از تسلط طالبان بر افغانستان، از این کشور فرار کرده است.

واحد فرماندهی انتقال نیروهای امریکایی در توییتی گفته است که این مادر با خانواده‌اش در مسیر انتقال به پایگاه هوایی« رامستین» آلمان بود که درد زایمان برای او پیش آمده است.

در توییتی این واحد نیروهای امریکایی آمده است که با شدت درد مادر باردار، فرمانده هواپیما« تصمیم گرفت هواپیما را در ارتفاع پایین پرواز دهد تا فشار هوا در داخل هواپیما افزایش یابد که باعث تعادل و نجات جان مادر شود».

واحد فرماندهی انتقال افزوده است که با نشست هواپیما به زمین، کارکنان بهداشت ارتش امریکا وارد هواپیما شده و نوزاد به دنیا آمد. آنان گفته که حال مادر  و نوازد به دنیا آمده خوب است و به یک مرکز بهداشتی منتقل شده اند.

بااین‌ حال، نیروهای امریکایی در تلاش اند که پس از تسلط طالبان، همکاران شان و افراد آسیب‌پذیر را از افغانستان خارج کنند که تا کنون هزاران تن را به خارج از افغانستان انتقال داده اند که در میان آنان این زن باردار نیز حضور داشته است.

نوزادی در راه فرار از افغانستان در هواپیمایی نظامی به دنیا آمد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد