نگرانی-از-پیوستن-جوانان-قندهار-به-گروه-طالبان

شماری از اعضای شورای ولایتی قندهار، حکومت مرکزی را عامل جرایم و فساد در کشور عنوان نموده می گویند که جوانان لیسانسه به دلیل مصروفیت به کارهای شاقه و بی سوادان از بیکاری به گروه طالبان می پیوندند.

به گزارش افغان نیوز: زرغونه کاکر عضو شورای ولایتی قندهار، روز دوشنبه( ۱۲، سنبله) به خبرنگار افغان نیوز گفت؛ حکومت مرکزی برای مردم افغانستان کار نکرده و جوانان برای دریافت لقمه نان، هیچ راهی جز همدست شدن با مخالفان مسلح دولت ندارند.

خانم کاکر تصریح کرد؛ ولایت قندهار با اینکه از امنیت خوبی نسبت به سایر ولایات کشور برخودار می باشد اما نیروی جوان در این ولایت بخاطر بدست آوردن وظیفه، از انجام هیچ کاری دریغ نمی کنند.

این عضو شورای ولایتی کندهار افزود؛ ولسوالی های ویش، غورک، میانی شیر، معروف، راغستان که از جمله ولسوالی های فقیر نیشن این ولایت هستند با بیشترین تهدیدات امنیتی از سوی مخالفان مسلح رو برو می باشد.

زرغونه کاکر علاوه نمود که اعضای گروه طالبان به دلیل پیوستن مردم این ولایت به صف آنان، روز به روز بیشتر و بهتر شده و مشکلاتی از قبیل مسدود کردن راه های تجاری، قطع کردن برق و حمله بالای پوسته های امنیتی را انجام می دهند.

خواستیم در این زمینه، نظر مسوولان امنیتی ولایت قندهار را نیز داشته باشیم اما با تماس های مکرر موفق به دریافت پاسخ نشدیم.

نگرانی از پیوستن جوانان قندهار به گروه طالبان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد