نیروهای-امنیتی-در-بادغیس-از-گوشت-فاسد-استفاده-میکردند

مقامات ولایت بادغیس می گویند؛ دو تن از قرارداد های اعاشوی نیروهای امنیتی در این ولایت گوشت فاسد را برای فرماندهی پولیس توزیع می کردند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: عبدالغفور ملکزی٬ والی  بادغیس به خبرنگار افغان نیوز گفت؛ در قرارداد که مسوولان  با دو تن از افراد برای رساندن گوشت مورد نیاز نیروهای امنیتی در این ولایت داشتند، این افراد گوشت غیرقابل استفاده را برای پولیس توزیع میکردند که بازداشت گردیدند.

آقای ملکزی تصریح می کند؛  فرمانده جدید امنیه این ولایت در برسی های نخست روز کاری شان دریافتند که گوشت مورد استفاده فرماندهی پولیس این ولایت فاسد و غیرصحی است.

آقای ملکزی بیان میکند؛ بعد از این گوشتی که در قرارداد نباشد و هیئت حکومت محلی در زمان ذبح آن حضور نداشته باشد  به هیچ صورت به نیروهای امنیتی توزیع نمی گردد. همچنان اشخاص که  گوشت فاسد را به نیروهای امنیتی توزیع می کردند، به پنجه قانون سپرده شده اند.

آقای ملکزی می افزاید؛ افراد قراردادی پولیس این ولایت در هنگام ذبح حیوانات نیز موارد بهداشتی را رعایت نمیکردند.

والی این ولایت می افزاید؛ به مسوولین دستور داده شده است که به صورت دقیق  این موضوع را کنترل  و تمام حیواناتی که خریداری می شوند باید از نظر صحی مشکل نداشته باشند.

وی برای بررسی گوشت های مورد استفاده نیروهای امنیتی، داکترانی را مؤظف نموده است که بعد از بررسی  دقیق گزارش خود را به مقام ولایت بدهند

آقای ملکزی می گوید که مدت ۲ هفته از آغاز کار قومندان امنیه و رییس امنیت این ولایت می گزرد و او خوشبین است که در آیند همچون کار تکرار نخواهد شد.

نیروهای امنیتی در بادغیس از گوشت فاسد استفاده میکردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد