نیروهای-امنیتی-در-جلریز-هنوز-دست-آوردی-نداشته-اند

مقامات محلی می گویند؛ عملیات نیروهای امنیتی برای بازپس گیری ۱۳ پوسته امن و نظم عامه در ولسوالی جلریز ولایت میدان وردک از دو روز به این سو ادامه داشته اما تا هنوز هیچ گونه تاثیری در بهبود وضعیت نداشته است.

به گزارش افغان نیوز: شریف الله هوتک، عضو شورای ولایتی میدان وردک، روز دوشنبه (۴، سرطان) به خبرنگار افغان نیوز گفت؛ طالبان جمعه شب بر پوسته های امن و نظم عامه حمله کردند و ۱۳ پوسته را در ولسوالی جلریز به تصرف خویش درآوردند؛ نیروهای کماندو از دو روز به این طرف عملیاتی را برای باز پس گیری آن راه اندازی نموده که تا اکنون هیچ دست آوردی نداشته اند.

وی افزود؛ جنگ های تکتیکی و پراگنده در ساحه جریان دارد اما نیروهای امنیتی به دلیل ماین گذاری و ایجاد خندق از سوی طالبان، هیچ گونه پیش روی نکرده اند.

این عضو شورای ولایتی بیان داشت؛ برخی از نیروهای امنیتی پس از سقوط چندین پوسته به دلیل عدم امکانات و تجهیزات جنگی تسلیم شده اند.

آقای هوتک علاوه نمود؛ پوسته های که به دست طالبان سقوط کرده است در مناطق ملال خیل٬ اسماعیل خیل و بند خوجه این ولسوالی موقعیت داشته که اکنون جنگ ادامه دارد.

به اساس گفته هوتک؛ ولسوالی های نرخ٬ چک٬ جغتو و دایمیر داد این ولایت نیز تحت تهدیدات بلند امنیتی قرار دارند.

در همین حال عبدالرحمن منگل سخنگوی والی این ولایت می گوید؛ شش پوسته امن و نظم عامه در ولسوالی جلریز میدان وردک سقوط کرده و سایر پوسته ها در محاصره قرار دارد که برای باز پس گیر آن عملیات آغاز شده است .

آقای منگل می گوید؛ عملیات نیروهای امنیتی به دلیل مناطق ماین گذاری شده از سوی طالبان و مخفی شدن اعضای این گروه در خانه های مردم به کندی پیش می رود. وی افزود، اکنون نیروهای کمکی تازه نفس آمده اند و عملیات زمینی و هوایی جریان دارد.

نیروهای امنیتی در جلریز هنوز دست آوردی نداشته اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد