نیروهای-امنیتی-در-مقابله-با-طالبان-جدی-باشند

مشاور امنیت ملی کشور تاکید داشته است که نیروهای امنیتی و دفاعی، با انسجام و هماهنگی بیشتر دسیسه‌های دشمن را خنثی کرده و به مقابله شان با طالبان و سایر گروه‌های تروریستی ادامه دهند.

به گزارش افغان نیوز: حمد الله محب، مشاور امنیت ملی در جلسه مسئولان نهادهای امنیتی روز سه شنبه(10، جدی) ضمن تقدیر از چهار سال دفاع نیروهای امنیتی از کشور تاکید کرد که باید ظرفیت و توانایی این نیروها بیشتر از گذشته تقویت شود و تدابیر لازم برای تامین امنیت وزارتخانه‌ها روی دست گرفته شود.

بر اساس خبرنامه دفتر شورای امنیت ملی، در این دیدار مسئولان نهادهای امنیتی گزارش وضعیت امنیتی را از ولایت‌های مختلف ارائه کرده و همچنان طرح مبارزه با تهدیدهای امنیتی نیز از سوی رهبری نهادهای امنیتی تشریح شده است.

همچنان تاکید شده است که نیروهای امنیتی و دفاعی، با انسجام و هماهنگی بیشتر دسیسه‌های دشمن را خنثی کرده و به مقابله شان با طالبان و سایر گروه‌های تروریستی ادامه دهند.

در جلسه تاکید بیشتر صورت گرفته است تا امنیت شهروندان بهتر از گذشته تامین شود و مسئولان نهادهای امنیتی به مشاور امنیت ملی ریاست جمهوری اطمنیان داده که در این راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

این درحالی به روز سه شنبه هفته گذشته گروهی از مهاجمان انتحاری بر وزارت فواید عامه و معینیت وزارت شهدا و معلولین حمله کردند. در آن حمله ۴۳ نفر به شمول زنان و کودکان کشته شدند و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند.

اسدالله خالد و امرالله صالح  که به تازه‌گی از سوی ریاست جمهوری به عنوان سرپرستان وزارت‌های دفاع و داخله معرفی شده اند، تاکید نموده اند که تغییرات لازم را در وضعیت امنیتی کشور به‌وجود می‌آورند با طالبان و سایرگروه‌های تروریستی نیز برخورد قاطع خواهند کرد.

نیروهای امنیتی در مقابله با طالبان جدی باشند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد