رییس-جمهور-غنی-سر-می-دهیم،-سنگر-نمی-دهیم

رییس جمهوری غنی در مراسم تقدیر از قوای امنیتی و دفاعی کشور گفت؛ پیش از انتخابات کسانی بودند که از سقوط شش ولایت افغانستان و عدم برگزاری انتخابات پارلمانی سخن می گفتند، درحالیکه ما سر می دهیم اما سنگر نمی دهیم و این مورد را ثابت کردیم.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس‌ جمهور کشور در برنامه تقدیر از قوای امنیتی و دفاعی گفت که درخت آزادی را خون شهدای قوای امنیتی ما زنده نگهداشته است و آزادی ما هدیه کدام کسی به ما نیست، بنابراین در قدم اول حمایت از خانواده های شهدا وجیبه ملی ما می باشد.

آقای غنی تصریح کرد؛ قوای امنیتی و دفاعی کشور نشان دادند که نه تنها به قانون اساسی پابند هستند بکله نقش پاسبان آزادی مردم را نیز بازی می کنند.

وی گفت؛ وقتی کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرد که مواد انتخاباتی باید در ظرف 72 ساعت به تعداد کثیری از ولسوالی های کشور برسند، مردم فکر می کردند که یک خواب و خیال خواهد بود؛ اما قوای هوایی ما نشان دادند که قهرمان هستند و قرمانی شان را ثابت کردند.

رییس جمهوری غنی گفت؛ پیش از انتخابات کسانی بودند که از سقوط شش ولایت افغانستان سخن می گفتند اما انجام عملیات بزرگ پیش از انتخابات و در زمان برگزاری انتخابات نشاند داد که ولایت ها سقوط نمی کنند. بنابراین چنین افرادی باید از قوای دفاعی و امنیتی کشور معذرت بخواهند، زیرا ما سر می دهیم اما سنگر نمی دهیم.

اشرف غنی تاکید داشت؛ هر چالشی را که شما مسوولین امنیتی مطرح می کنید، وظیفه وجدانی من است که برای حل آن دست به کار شوم. همانطوری که چهار سال پیش کسانی بودند که می گفتند از دو سال زیاد تر کمک بین المللی برای افغانستان نمی آید، آیا 15 میلیون دالر برای قوای دفاعی نیامد؟ آیا حمایت تا سال 2024 تمدید نشد؟ بنابراین من بالای شما اعتماد دارم که از پس هر مشکل می برآیید.

رییس جمهور غنی: سر می دهیم، سنگر نمی دهیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد