نیروهای-امنیتی؛-ولسوالی-خواجه‌غار-تخار-را-دوباره-تصرف-کردند

ولسوالی خواجه‌غار تخار که شب گذشته به تصرف طالبان درآمده بود، صبح امروز توسط نیروهای امنیتی کشور باز پس گرفته شد.

به گزارش افغان خبر: وزارت داخله کشور با نشر خبرنامه‌ی اعلام کرده است که در نتیجه یک عملیات تهاجمی نیروهای امنیتی به هدف بازپس گیری ولسوالی خواجه‌غار ولایت تخار، از نزد طالبان، راه اندازی کردند، صبح امروز این ولسوالی از وجود طالبان مسلح پاکسازی شد و به تصرف نیروهای امنیتی کشور در آمد.

وزارت داخله افزوده که در این عملیات، تلفات سنگینی به دشمن وارد شده است.

نیروهای امنیتی کشور، شب گذشته، از بازار ولسوالی خواجه غار، به خاطر جلوگیری از آسیب رسیدن به غیر نظامیان، عقب نشینی کرده بودند.

در یک خبر دیگر نیروهای پولیس ملی در ولایت غزنی شب گذشته یک حمله جنگجویان وابسته به طالبان مسلح را در مربوطات ولسوالی اندر  دفع کرده اند.

در این درگیری که به شکست مخالفان مسلح منتهی شد، ملا عبدالخالق یکتن از قوماندان مهم ومشهور طالبان با چهار همکارش کشته شدند.

این گروه طالبان مسلح که درجریان این درگیری ها کشته شدند، در فعالیت های تخریبی و تروریستی به ویژه حمله بر پوسته نیروهای امنیتی در مربوطات ولسوالی اندر ولایت غزنی نقش مهم داشتند.

وزارت داخله تصریح کرده است که نیروهای پولیس ملی افغانستان، در امر مبارزه با تروریزم به گونه جدی کار و پیکار می کنند تا مردم افغانستان در صلح و امنیت زنده گی کنند.

نیروهای امنیتی؛ ولسوالی خواجه‌غار تخار را دوباره تصرف کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد