هجوم-محافظان-وکیل-پارلمان-بر-منزل-یک-شهروند

معاون اول ریاست جمهوری می‌گوید که محافظان میرویس حسن، وکیل مردم کابل در مجلس با مداخله در یک قضیه حقوقی و هجوم به سرای هزارگل، می‌خواستند کسی را بربایند اما پس از درگیری موفق نشدند.

به گزارش افغان نیوز: امرالله صالح، معاون  اول ریاست جمهوری امروز یک‌شنبه(25، عقرب) در صفحه رسمی فسبوک اش نوشته است که از سالها بدینسو یک قوه قهریه سایه و زیرزمینی در کابل شکل گرفته است و آن  اینکه بخاطر حل بعضی از دعاوی حقوقی، یک طرف قضیه به جای مراجعه به پولیس و یا سارنوالی  به یک سلاح دار – زورمند و یا سرگروپ گروه های جنایت پیشه مراجعه می نمایند تا با ایجاد ارعاب و ترس طرف مقابل را وادار به تسلیمی و تمکین سازند.

وی در عین حال افزوده است که بادیگاردان شماری از شخصیت های سیاسی و یا وکلا نیز با اخذ  باج و رشوت دست به ترساندن طرف های دعوای حقوقی میزنند.

آقای صالح می‌گوید: دیروز سوال شده بود که گارد های کدام وکیل دست به اختطاف میزدند. به گفته وی؛ بادیگاردان وکیل میرویس حسن با مداخله دریک قضیه حقوقی و هجوم به سرای هزارگل خواستند کسی را از آنجا بربایند که درگیری صورت گرفت و فرار کردند.

معاون نخست ریاست جمهوری افزوده است که در این درگیری یکی از افراد بنام منصور ولد عمرگل  با اسلحه گارد های وکیل حسن از ناحیه پا زخم برداشته است.

به باور صالح؛ سرای هزارگل شاید مشکل حقوقی دارد ولی هجوم گارد های یک وکیل برای تنفیذ قانون جرم است و باید تحقیقات صورت گیرد.

امرالله صالح ابراز امیدواری نموده که شهر آهسته آهسته زیر نگین اطلاعاتی ما قرار می‌گیرد. بنابراین، جرم پیشه ها یا آدم شوند یا عقب ملیه زندان قرار خواهند گرفت.

هجوم محافظان وکیل پارلمان بر منزل یک شهروند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد