هفت-کمیته-به-منظور-تامین-امینت-کابل-آغاز-به-کار-کردند

هفت کمیته موظف گردیدند که روی طرح های مشخص به منظور ترتیب "پلان عمل امنیت کابل" کار نمایند و گزارش شان‌را در ختم هر روز به معین ارشد امورامنیتی وزارت داخله ارایه نمایند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت امور داخله کشور، امروز شنبه(31، ثور) با نشر اعلامیه گفته است که به هدف تامین امنیت بهتر و جلوگیری از جرایم در شهر کابل، چندین کمیته که متشکل از برخی نهاد‌های مربوط می‌باشد، روی ترتیب "پلان عمل امنیت شهر کابل" امروز کار شان را در وزارت امور داخله آغاز کردند.

اعلامیه افزوده است که در این سمینار سه روزه، هفت کمیته موظف گردیدند که روی طرح های مشخص کار نمایند و گزارش شان‌را در ختم هر روز به معین ارشد امورامنیتی ارایه نمایند.

سترپاسوال عبدالصبور قانع معین ارشد امور امنیتی که در راس این کمیته‌ها قرار دارد گفت که تلاش بر این است تا پلان عمل تامین امنیت شهر کابل به زود ترین فرصت نهایی و گامهای عملی در راستای تطبیق آن برداشته شود.

معین ارشد امور امنیتی به کمیته‌های کاری تاکید کرد که پس از ارزیابی وضعیت کنونی در پلان متذکره تمام ابعاد چالش‌ها و نیاز مندی‌ها را در نظر گرفته و مطابق به آن طرح‌های شان را آماده سازند.

در اعلامیه این وزارت آمده که کار پلان متذکره به اساس هدایت رئیس جمهور کشور به منظور تامین امنیت بهتر شهر کابل روی دست گرفته شده است.

این کمیته‌های موظف، شامل نماینده‌های با صلاحیت ادارات شاروالی کابل، ریاست ترافیک، ریاست ترانسپورت، معاون والی ولایت کابل، حج و اوقاف کابل، سارنوالی، نماینده پولیس مردمی، برخی از روئسای وزارت امورداخله و همچنان قوماندان امنیه، قوماندان فرقه ۱۱۱ و رییس امنیت شهر کابل، میباشند.

برداشتن موانع از جاده‌ها و پیاده رو‌ها، تامین امنیت ولسوالی‌های کابل و همچنان تامین امنیت شاه‌راه های کابل با ولایات همجوار بخشی از اهداف این پلان می‌باشد.

هفت کمیته به منظور تامین امینت کابل آغاز به کار کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد