هواداران-جنبش-ملی-تمامی-ادارات-دولتی-در-سمنگان-را-بستند

مقامات ولایت سمنگان از بسته شدن مقام ولایت، سارنوالی، محکمه، ریاست عدلیه، ریاست اقتصاد و ریاست انکشاف دهات این ولایت خبر می دهند.

به گزارش افغان نیوز: شماری از اعضای شورای ولایتی سمنگان، روز چهار شنبه(27، سرطان) به خبرنگار افغان نیوز گفتند که عدم توجه حکومت و جامعه جهانی به اعتراض مردم سمنگان باعث خشم آنان شده و دست به اقدامات جدیتری زده اند.

محمد عوض بیگ اوغلی عضو شورای ولایتی سمنگان تصریح می کند که قبل از ظهر امروز باشندگان ولایت سمنگان بعد از تجمع در مقابل دروازه مقام ولایت، کارمندان این داراه را بیرون و دروازه را قفل زدند.

آقای اوغلی می افزاید که معترضان با برپایی خیمه های تحصن در مقابل مقام ولایت دست به اعتصاب زده و خواهان رهایی نظام الدین قیصاری از بند حکومت شدند.

این عضو شورای ولایتی سمنگان خاطر نشان ساخت؛ تعداد تظاهرات کنندگان که به صدها تن می رسید بعد از مسدود نمودن دروازه ولایت به سوی سایر ادارات دولتی از جمله سارنوالی، محکمه، ریاست های عدلیه، اقتصاد و انکشاف دهات حرکت کردند تا این ادارات را نیز بسته کنند.

این معترضان و اعضای شورای ولایتی از جنرال دوستم نیز می خواهند که تا زمان آزادی نظام الدین قیصاری به کشور برنگردد و به وعده های عوام فریبانه رئیس جمهور غنی بازی نخورد.

وی همچنان یادآور شد که از جریان کمپاین تاکنون رئیس جمهور غنی وعده های که داده به هیچ یکی عمل نکرده و تمامی وعده هایش را بعد از موفقیت در انتخابات فراموش کرده است.

این درحالی است که هزاران تن از هواداران جنرال عبدالرشید دوستم، معاون اول رییس جمهوری افغانستان، از چندین روز به این سو در برخی از شهرهای شمال کشور، راهپیمایی اعتراضی را برگزار کردند.

هواداران جنبش ملی تمامی ادارات دولتی در سمنگان را بستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد