واکنش-ارگ-به-حملۀ-تروریستی-طالبان-در-ولایت-قندهار

ارگ ریاست جمهوری در پیوند به حملۀ تروریستی طالبان در ولسوالی معروف ولایت قندهار اعلام نموده که دشمنان با این گونه عملکردهای پلید هیچگاهی به اهداف شوم شان نمی رسند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ آمده است که تروریستان به سلسلۀ جنایات شان، شب گذشته بالای ولسوالی معروف ولایت قندهار حمله نموده و شماری از هموطنان بی گناه ما به شمول کارمندان ثبت نام کمیسیون مستقل انتخابات در ولسوالی متذکره را شهید و زخمی ساختند.

رئیس‌ جمهور غنی ضمن محکوم نمودن این عمل وحشیانه، گفت که حمله بالای کارمندان نهادهای ملکی که برای نهادینه ساختن مردم سالاری تلاش می کنند، عمل غیر انسانی و جنایت نابخشودنی است.

آقای غنی افزود: تروریستان بخاطر کتمان شکست های شان در میدان های نبرد، مردم ملکی و تاسیسات عام المنفعه را هدف قرار می دهند، اما بدانند که با این عملکردهای پلید هیچگاهی به اهداف شوم شان نمی رسند.

اشرف غنی ضمن ابراز مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش با خانواده های شهدای این رویداد المناک و کمیسیون مستقل انتخابات، به ادارات مربوطه به خاطر رسیدگی به خانواده های شهدا و تداوی مجروحین هدایات لازم داد.

قابل ذکر است که این انفجارها روز یکشنبه( 9سرطان) در ولسوالی معروف این ولایت رخ داد. رییس دفتر ساحه‌‌ای کمیسیون انتخابات در قندهار گفته‌ است که در این رویدادها هشت تن از کارمندان این کمیسیون جان باخته‌اند.

واکنش ارگ به حملۀ تروریستی طالبان در ولایت قندهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد