وزیر-داخله-بر-اقدام-قانونی-علیه-زورمندان-تاکید-ورزید

مسعود اندرابی، وزیر امور داخله تأکید ورزید که قوماندانی‌های امنیه ولایات باید در برابر هر زورمند و قانون‌شکن اقدام جدی و قانونی نمایند.

به گزارش افغان نیوز: آقای اندرابی این سخنان را روز گذشته از طریق ویدیو کنفرانس با قوماندانان امنیه 34 ولایت کشور و قطعات مرکزی، در مرکز سوق و اداره وزارت امور داخله مطرح کرده است.

قوماندانان امنیه ولایات گزارش کارکردها و دستاوردهای شان در بخش‌های امنیتی، لوژستیکی و تطبیق برنامه میثاق امنیتی را به وزیر امور داخله ارائه نموده و نیز چالش‌های فراراه کاری شان را در زمینه های متذکره شریک ساختند.

مسعود اندرابی بر تطبیق برنامه میثاق امنیتی، جمع‌آوری منسوبین پولیس خدمتی، پرداخت به موقع معاشات منسوبین پولیس و تسریع روند "تعقیب و اجرای قرارهای گرفتاری مجرمین و متهمین در مرکز و ولایات" تأکید کرد.
وزیر داخله، در این نشست گفت که برنامه میثاق امنیتی فرصت مناسب است و همه شهروندان را در بعد تنفیذ قانون و تأمین امنیت به گونه مستقیم دخیل میسازد.
وی همچنان تأکید ورزید که قوماندانی های امنیه ولایات در تعقیب و تطبیق قرارهای سارنوالی کار شان را شدت بخشند و در برابر هر زورمند و قانون‌شکن اقدام جدی قانونی نمایند.
این درحالی است که با تشدید ناامنی‌ها، رئیس جمهور غنی، امرالله صالح معاون اول خود را برای تأمین امنیت کابل گماشت. برخی از باشنده گان کابل دزدان را خطرناک تر از تروریست ها می‌دانند و اکنون به اقدامات جدی امرالله صالح چشم دوخته اند.

وزیر داخله بر اقدام قانونی علیه زورمندان تاکید ورزید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد