ولسوال-و-آمر-امنیت-ولسوالی-خواجه-عمری-کشته-شدند

طالبان به صورت گروهی بالای ساختمان ولسوالی، فرماندهی پولیس و پاسگاه‌های نیروهای امنیتی ولسوالی خواجه عمری ولایت غزنی حمله کردند که در نتیجه ولسوال و آمر امنیت این ولسوالی را به قتل رسانیدند.

به گزارش افغا نیوز: فرمانده پولیس غزنی می‌گوید که طالبان شب گذشته به صورت گروهی بالای ساختمان ولسوالی، فرماندهی پولیس و پاسگاه‌های نیروهای امنیتی ولسوالی خواجه عمری حمله کردند که پس از درگیری ولسوال، آمر امنیت و شماری از کارمندان این ولسوالی را کشتند.

جنرال محمدزمان، فرمانده پولیس غزنی  با آن‌که آمار دقیقی از کشته شدگان این حمله نداد؛ اما می‌گوید که شماری از کارمندان امنیت ملی، و کارکنان این ولسوالی شامل کشته شدگان اند.

اما رمضان علی محسنی، مدیر امنیت پولیس غزنی که ضد حمله‌های نیروهای امنیتی را در ولسوالی خواجه عمری رهبری می‌کند، می‌گوید که طالبان بر علاوه ولسوال و آمر امنیت این ولسوالی 12 تن دیگر را نیز کشته و 10 تن دیگر را زخمی کرده اند. به گفته‌ی او  در جریان درگیری‌ها 45 عضو طالبان نیز کشته شدند.

فرمانده پولیس غزنی می‌گوید که به علت اصابت راکت بخش‌های از ساختمان ولسوالی آتش گرفته است. به گفته‌ی جنرال زمان در حال حاضر نیروهای امنیتی به ساحه رسیده و وضعیت در کنترول این نیروهاست.

ولسوال و آمر امنیت ولسوالی خواجه عمری کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد