ولسوالی-«شکر-دره»-کابل-از-وجود-طالبان-پاک‌سازی-شد

وزارت دفاع ملی اعلام نموده که در جریان پاک‌سازی ولسوالی «شکر دره» ولایت کابل ۵ طالب کشته و ۲ تن دیگر به شمول یکی از قومندان‌های شان زخمی گردیده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دو شنبه(27، اسد) منتشر شده، آمده است که عملیات مشترک نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در ولسوالی «شکر دره» ولایت کابل راه اندازی گردید که در نتیجه تمام ساحات و قریه های ولسوالی از وجود تروریستان پاکسازی شده است.

اعلامیه افزوده است که در این عملیات، ۵ طالب کشته و ۲ تن دیگر به شمول یکی از قومندان های شان زخمی گردیده اند.

همچنان در اعلامیه آمده است که ۲۵ تن از جنگجویان دشمن به شمول ۳ سرگروپ شان که از بخش های دیگر کشور به هدف ایجاد وحشت و دهشت وارد ولسوالی "شکر دره" شده بودند، دستگیر شدند.  در این عملیات مقدار زیاد از سلاح و مهمات دشمن به دست نیروهای ملی دفاعی و امنیتی افتاده است.

وزارت دفاع تصریح نموده است که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی به شکل گسترده و دوامدار در ولسوالی شکردره به هدف محافظت از جان و مال حضور خواهند داشت.

این درحالی است که محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، شام دیروز در مراسم گرامی داشت از روز بین المللی جوانان که به ابتکار معاونیت اول ریاست جمهوری برگزار شده بود، با اشاره بر اینکه ما باید قوت ادغام طالبان را داشته باشیم، گفت که من قصر نشین نیستم اما منافع مشترک احترام متقابل می‌خواهد و ما از آن نمایندگی می‌کنیم.

ولسوالی «شکر دره» کابل از وجود طالبان پاک‌سازی شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد