پروسه-رسیده‌گی-به-‌شکایات-باشندگان-کابل-آغاز-گردید

وزارت امور داخله کشور از آغاز پروسه رسیده‌گی به ‌شکایات باشندگان کابل خبر داده و تاکید داشت که پس از این مشکلات و چالش‌های امنیتی به گونه مستقیم با مقامات در میان گذاشته می‌شود.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز پنج شنبه(15، جوزا) منتشر شده، آمده است که بر اساس طرزالعمل جدید حوزات امنیتی، پس از این باشنده‌گان نواحی و ولسوالی های مختلف کابل می توانند مشکلات و چالش‌های امنیتی شان را به گونه مستقیم با مقامات وزارت امورداخله در میان بگذارند.

قوماندانی قوت‌های مشترك كه در راس آن مل پاسوال امان الله واحدي قوماندان امنيه ولايت كابل قرار دارد، دارای سه معاون از بخش‌های وزارت‌های دفاع ملی، امورداخله و رياست عمومی امنيت ملی می‌باشد و بگونه مشترك در جهت تامين امنيت شهر كابل فعاليت می‌نمايند.

معين ارشد امور امنيتی وزارت امورداخله نقش اين قوماندانی را در راستای تامين امنيت و مبارزه باجرايم در شهر كابل ارزنده خوانده و گفت كه نيروهاي قوماندانی قوت‌های مشترك شامل ارگانهاي امنيتي و دفاعي مي‌باشد که در جهت تنفيذ قانون و پلانگذاری عمليات‌های مشترک در امر مبارزه با جرایم "جنایی و تروریستی" در كابل، بگونه هماهنگ وظايف شان را انجام خواهند داد.

پروسه رسیده‌گی به ‌شکایات باشندگان کابل آغاز گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد