پنج-گروه-تروریستی-در-جنگ-غزنی-دست-دارند

مقامات محلی می گویند که در جنگ غزنی ضمن طالبان افغانی، چیچینی ها، آی اس آی پاکستان، القاعده، عرب ها و سپاه پاسداران ایران نیز دست دارند.

به گزارش افغان نیوز: اعضای شورای ولایتی غزنی، امروز سه شنبه( ۲۳ اسد) به خبرنگار افغان نیوز گفتند؛ زمانی که جنگ در غزنی شدت گرفت گروهای تروریستی از گوشه های مختلف وارد این ولایت شدند تا غزنی را به صورت کامل سقوط دهند.

امان الله کامران عضو شورای ولایتی غزنی تصریح می کند؛ ولسوالی های ده یک، اجرستان، خواجه عمری و چغتو تاکنون به دست این گروه ها می باشند.

وی می افزاید که ولسوالی های اندر، قره باغ، مقر و گیلان نیز از سوی این گروه ها تحت فشار قرار گرفته تا سقوط داده شود. راه های مواصلاتی بین مناطق این ولسوالی ها را با گذاشتن تانک ها مسدود کرده است.

آقای کامران اظهار داشت که رهبران جنگ غزنی در یک مسجد در منطقه اسفندی این ولایت موقعیت اختیار نموده اند و به هیچ کس اجازه نزدیک شدن در این مسجد داده نمی شود.

وی علاوه کرد که سه وعده غذا و چای رهبران این گروه های تروریستی به موقع در همین مسجد از مناطق مختلف دست به دست شده تا به افرادی که از این رهبران پاسداری می کنند رسانیده شود، اما هیچ یکی از افراد حتی اعضای این گروه ها نیز نمی توانند به صورت مستقیم با این رهبران دیدار کنند.

این عضو شورای ولایتی غزنی خاطر نشان ساخت که گروه های تروریستی مختلفی که در غزنی حمله نموده اند به دهشت افگنی های زیادی از جمله آتش زدن مارکیت ها و آزار و اذیت شماری از مردم، آتش زدن خانه و موترهای مقامات دولتی و چپاول دکان ها دست میزنند.

امان الله کامران می گوید که مردم ولایت غزنی تازه از نعمت جاده ها و امکانات شهری بهتر برخوردار می شد که پاکستان و سپاه پاسداران ایران تمامی آرزو ها، آرامش و سرمایه های تاجران را به خاک یکسان کردند.

وی یادآور شد که با حمله هوایی بالای گروه های تروریستی در شب گذشته و نیز از راه رسیدن کوماندو ها و قطعه ۰۱ که از کابل به نیروهای غزنی ملحق شده اند وضعیت امروز نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است اما با این هم تلاش های گروه های تروریستی برای تسلط بر اکثریت ولسوالی ها جریان دارد.

پنج گروه تروریستی در جنگ غزنی دست دارند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد