اوضاع-سیاسی-بیشتر-از-جنگ-تأثیر-گذار-می-باشد

رییس اجراییه کشور گفت که در این لحظات دشوار باید همۀ مردم و سیاسیون دست به دست هم بدهند، زیرا اوضاع سیاسی بیشتر از جنگ روی وضعیت تأثیر می‌گذارد.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در نشست کمیتۀ اقتصادی شورای وزیران گفت که برخی شبکه‌های مخابراتی خدمات‌شان را در غزنی متوقف ساخته‌اند. بنابراین دلایل قطع خدمات شبکه‌های مخابراتی از سوی نهادهای موظف بررسی می‌گردد.

وی اعلام کرد که نیروهای تازه تحت رهبری لوی‌درستیز و معین ارشد امنیتی وزارت داخله به ولایت غزنی رسیده‌اند و به زودی شهر غزنی از وجود تروریستان و طالبان جنایت‌کار پاک خواهد شد.

رییس اجراییه، عملیات هوایی نیروهای حمایت قاطع و افغان را موثر خواند و گفت که در نتیجۀ این عملیات‌، صدهاتن از تروریستان طالب کشته و زخمی شده‌اند.

آقای عبدالله گفت: با تدابیر تازه‌یی‌که رهبری حکومت اتخاذ کرده‌اند، تغییرات جدی در وضعیت امنیتی به وجود خواهد آمد.

همچنان، رییس اجراییه کشور به نهادهای مسوول وظیفه داد که به زودترین فرصت به آسیب‌دیدگان حوادث غزنی مواد اولیه و خوراکی بفرستند.

رییس اجراییه کشور گفت که در این لحظات دشوار باید همۀ مردم و سیاسیون دست به دست هم بدهند و در نابودی تروریسم و هراس‌افگنی با نیروهای امنیتی همکاری و کمک کنند. زیرا اوضاع سیاسی بیشتر از جنگ روی وضعیت تأثیر می‌گذارد.

اوضاع سیاسی بیشتر از جنگ تأثیر گذار می باشد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد