چرخ‌بال-حامل-رئیس-ستاد-ارتش-هند-سقوط-کرد

چرخ‌بال حامل جنرال بپین راوت، رئیس ستاد ارتش هند، همراه با ۱۲ تن دیگر در تامیل نادوی، این کشور سقوط کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ رسانه‌های هندی، امروز چهارشنبه(17، قوس) گزارش داده‌اند که هلیکوپتر حامل رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح هند سقوط کرده است.

نیروی هوایی هند در توییتی نوشته است:‌ تحقیقات در ارتباط با این سانحه هوایی آغاز شده است. هلیکوپتر Mi-۱۷V۵ نیروی هوایی هند حامل بیپین راوات، رئیس ستاد مشترک ارتش هند در نزدیکی «کونور» در تامیل نادو سقوط کرده است.

در این توئیت آمده است که رئیس 63 ساله ستاد مشترک با هلیکوپتر Mi-۱۷V۵ ساخت روسیه سفر می کرد که با حادثه‌ای در نزدیکی کونور، تامیل نادو مواجه شد.

در همین حال، یک افسر ارشد ارتش به خبرگزاری فرانسه گفته که راوات و همسرش همراه با سایر افسران در هواپیما بودند و به دانشکده ستاد خدمات دفاعی می‌رفتند.

ویدئوهایی که در کانال های خبری هند پخش شده، یک لاشه آتشین را در محل سقوط هواپیما در یک منطقه جنگلی انبوه در نزدیکی دانشکده در منطقه نیلگیریس نشان می‌دهد.

آژانس خبری ایندیا تودی نوشته که ۹ تن در هلیکوپتر بودند و سه تن نجات یافتند. اطلاعاتی از سرنوشت مابقی سرنشینان این هلیکوپتر منتشر نشده است.

این ژنرال که چهار دهه خدمت پشت سر خود دارد، فرماندهی نیروها را در کشمیر تحت کنترل هند و در امتداد خط کنترل واقعی در مرز چین برعهده داشته است. او با کاهش شورش در مرز شمال شرقی هند و نظارت بر عملیات ضد شورش فرامرزی در همسایگی میانمار شناخته می شود.

 

چرخ‌بال حامل رئیس ستاد ارتش هند سقوط کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد