چهار-تن-آدم‌ربا-در-ولایت-هلمند-بازداشت-شدند-یک-مخفیگاه-سلاح-مخالفان-مسلح-کشف-و-ضبط-شد

ریاست عمومی امنیت ملی اعلام کرد؛ یک گروه اختطاف گران در ولایت هلمند که چندی پیش یک طفل را از مربوطات شهر لشکرگاه اختطاف کرده بودند توسط نیروهای امنیت ملی بازداشت شدند.

به گزارش افغان خبر: ریاست عمومی امنیت ملی با نشر خبرنامه‌ی اعلام کرده که یک گروه چهار نفری آدم‌ربایان را به سرگروپی قدرت الله مشهور به شیرآغا را در ولایت هلمند بازداشت کردند.

بر اساس این خبرنامه؛ این افراد چندی قبل از مربوطات منطقه صافیان شهر لشکرگاه مرکز ولایت هلمند یک طفل چهار ساله به اسم شفیع الله فرزند محمد رحیم را اختطاف ودر بدل رهایی آن از فامیل وی پول هنگفت مطالبه نموده بودند.

 این گروه امروز از سوی نیروهای ریاست عمومی امنیت ملی باز داشت شده و طفل اختطاف شده  ازقید رباینده گان آزاد و به فامیلش تسلیم داده شد .

دریک اقدام دیگر مؤظفین ریاست عمومی امنیت ملی طی عملیات ازمربوطات شهرلشکرگاه یک مخفیگاه سلاح و مهمات ترویستان را کشف و ضبط نمودند.

از این مخفیگاه (یک میل سلاح بم افگن با 25 فیر مرمی آن، 88 فیرمرمی راکت انداز RPG7، دو قبضه بم دستی، یک حلقه ماین خود ساخت ریموت کنترول، دوپایه مخابره و هزار ها فیر مرمی سلاح خفیف) را کشف و بدست آورده اند.

چهار تن آدم‌ربا در ولایت هلمند بازداشت شدند/ یک مخفیگاه سلاح مخالفان مسلح کشف و ضبط شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد