چهار-طالب-به‌شمول-دو-عضو-کلیدی-این-گروه-کشته-شدند

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که چهار طالب مسلح به‌شمول ملا "زرغوی" قومندان محلی و "آقا محمد" معاون نام نهاد استخباراتی این گروه در هرات کشته شده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(3، جوزا) منتشر شده، آمده است که نیروهای ملی دفاعی و امنیتی عملیات مشترک ضد تروریستی را به هدف نابود سازی تروریستان در مربوطات ولسوالی ادرسکن ولایت هرات انجام دادند.

اعلامیه افزوده است که در نتیجه آن، دو تن به‌شمول "آقا محمد" معاون نام نهاد استخباراتی تروریستان طالب برای ولسوالی ادرسکن کشته و پنج تروریست دیگر زخمی شدند.

دراین عملیات برعلاوه کشته شدن معاون نام نهاد استخباراتی تروریستان طالب، چندین روستای خورد و بزرگ نیز از وجود این گرو، پاکسازی شده است.

وزارت داخله هم‌چنان تصریح نموده است که روزگذشته نیز به‌شمول ملا "زرغوی" قومندان محلی ترویستان طالب، دو تروریست در ولسوالی اوبه ولایت هرات پس از یک درگیری با نیروهای پولیس و اردوی ملی، کشته شده و سه تروریست دیگر زخمی گردیده‌اند.

این درحالی است که وزارت دفاع امریکا می‌گوید که پاکستان به پشتیبانی‌اش از گروه طالبان ادامه داده و به سایر گروه‌هایی که در برابر دولت افغانستان فعالیت می‌کنند، پناه‌گاه داده است.

چهار طالب به‌شمول دو عضو کلیدی این گروه کشته شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد