کرونا-بار-دیگر-دانشگاه‌های-کشور-را-به-قرنطینه-کشاند

وزارت تحصیلات عالی کشور می‌گوید که براساس فیصله‌ی کابینه، دانشگاه‌های دولتی و خصوصی سر از تاریخ هشتم قوس الی ۱۵ حوت رخصت می‌شوند.

به گزارش افغان نیوز: وزارت تحصیلات عالی کشور اعلام کرده که براساس فیصله کابینه، دانشگاه‌های کشور از هشتم قوس تا پانزدهم ماه حوت سال جاری به‌‌منظور جلوگیری از شیوع موج دوم کرونا، تعطیل می‌شود.

حامد عبیدی، سخنگوی وزارت تحصیلات عالی امروز شنبه(1، قوس) به رسانه‌ها گفته است که تعطیلی دانشگاه‌ها یک هفته پیش از سوی وزارت صحت به کابینه پیش‌نهاد شده بود و امروز تأیید شد.

آقای عبیدی می‌گوید که به‌خاطر جلوگیری از شیوع موج دوم کرونا، درس‌های حضوری دانشگاه‌ها تعطیل می‌شود و درس‌های آنلاین ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت تحصیلات عالی گفته که شش هفته از سمستری که در حال حاضر جریان دارد، باقی مانده است. به گفتۀ او، دانش‌جویان در این شش هفته به‌گونۀ غیرحضوری درس‌های‌شان را پی‌گیری خواهند کرد.

این درحالی است که وزارت صحت از یک هفته به این‌سو از شیوع موج دوم کرونا در افغانستان هشدار داده است. دو روز پیش سرپرست وزارت صحت گفت که شمار مراجعه‌کننده‌گان به شفاخانه‌های کشور ده برابر شده است.

در تازه‌ترین مورد، مسئولان صحی در هرات اعلام کرده‌اند که در یک شبانه‌روز گذشته، هفت تن در پی ابتلا به این بیماری جان داده‌اند.

کرونا بار دیگر دانشگاه‌های کشور را به قرنطینه کشاند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد