کشف-بوری-مواد-انفجاری-از-ولسوالی-قره-باغ-ولایت-غزنی

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که نیروهای شامل عملیات در ولسوالی قره باغ ولایت غزنی، یک عراده واسطه نقلیه با ۱۶ بوری مواد انفجاری طالبان را کشف کرده اند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز دوشنبه(13، عقرب) منتشر شده، آمده است که درنتیجه عملیات مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در ولسوالی قره باغ ولایت غزنی، یک عراده واسطه نقلیه با 16 بوری مواد انفجاری تروریستان طالب به دست نیروهای امنیتی آمده است.

اعلامیه افزوده است که نیروهای شامل عملیات، این مقدار مواد انفجاری و واسطه نقلیه را از یک قرار گاه دهشت افگنان طالب از روستای "بشیر" آن ولسوالی به دست آوردند.

وزارت داخله تصریح نموده است که تروریستان طالب از این مواد، در ساخت و ساز ماین های کنار جاده یی و سایر اعمال تخریبی و تروریستی استفاده می نمودند.

این درحالی است که فاطمه رحیمی عضو شورای ولایتی غزنی، روز یکشنبه( ۵، عقرب ) طی یک تماس تلفنی به خبرنگار افغان نیوز گفت که حکومت باید برای بهبود اوضاع امنیتی این ولایت دست به کار شود؛ زیرا هراس افگنان طالب چندین راه مواصلاتی ولسوالی های دور دست را مسدود و هرازگاهی دست به قتل و گروگان گیری می زنند.

کشف 16 بوری مواد انفجاری از ولسوالی قره باغ ولایت غزنی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد