کشف-حلقه-ماین-از-ننگرهار،-غزنی،-کاپیسا-و-پکتیا

وزارت امور داخله کشور اعلام نموده که منسوبین پولیس، ۹ حلقه ماین جاسازی شده را از مربوطات ولایت‌های ننگرهار، غزنی، کاپیسا و پکتیا کشف و خنثی نمودند.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این وزارت که امروز شنبه(7، سرطان) منتشر شده، آمده است که منسوبین پولیس روز گذشته، ۹ حلقه ماین جاسازی شده را از مربوطات ولایت‌های ننگرهار، غزنی، کاپیسا و پکتیا کشف و خنثی نمودند.

اعلامیه افزوده است که از این میان؛ ۱ حلقه ماین در مقابل یک منزل مسکونی در شهر جلال‌آباد، ۱ حلقه ماین در مربوطات حوزه ششم ولایت غزنی، ۱ حلقه ماین در دره ملنگ خیل ولسوالی کوهبند ولایت کاپیسا، ۶ حلقه ماین در مربوطات ولسوالی سیدکرم و گردیز ولایت پکتیا از سوی تروریستان جاسازی شده بود.

وزارت داخله تصریح نموده که تروریستان این ماین‌ها را به هدف آماج قرار دادن افراد ملکی جازسازی نموده بودند اما قبل از انفجار از سوی منسوبین پولیس ملی کشف و خنثی گردیدند.

این درحالی است که صبح امروز، در پی انفجار یک ماین مقناطیسی در مربوطات حوزه دوازدهم شهر کابل، دو غیر نظامی به شمول یک زن کشته شدند.

از سوی هم، رحمت الله نبیل، رییس پیشین امنیت ملی می‌گوید که گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی به رهبری شاخه شبه‌قاره هند القاعده برای یک حمله بزرگ بالای غزنی آمادگی می‌گیرند.

کشف 9 حلقه ماین از ننگرهار، غزنی، کاپیسا و پکتیا

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد