کمک-آلمان-دربخش-مبارزه-با-کرونا-به-نیروهای-افغان

شارژدافیرسفارت آلمان بخشی از کمک‌های کشورش را به‌منظور وقایه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در صفوف پولیس ملی به وزارت امورداخله اهدا نمود.

به گزارش افغان نیوز: دراعلامیه وزارت امور داخله افغانستان آمده است که کشور آلمان، به‌منظور وقایه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در صفوف پولیس ملی ۶۶۸۰ بسته صحی، ۱۶۱۰۰۰ بروشورمعلوماتی و ۴۵۰۰ استیکر معلوماتی را به این وزارت امور داخله کمک نموده است.

کریستوف پیلیکیس شارژدافیر سفارت آلمان مقیم کابل در دیداری که با لوی پاسوال عبدالجبار پردلی معین تعلیمات و پرسونل وزارت امورداخله داشت، روی همکاری های کشور آلمان دربخش مبارزه با ویروس کرونا در صفوف پولیس صحبت نمودند.

در این دیدار شارژدافیرسفارت آلمان بخشی از این کمک‌ها را به لوی پاسوال عبدالجبار پردلی معین تعلیمات وزارت امورداخله اهدا نمود.

لوی پاسوال عبدالجبار پردلی معین تعلیمات و پرسونل وزارت امورداخله از کمک‌های همیشه‌گی کشور آلمان اظهار قدردانی و سپاس نموده گفت که این کمک‌ها در 34 ولایت کشور به تمامی قطعات پولیس توزیع می‌گردد.

در اعلامیه وزارت داخله یادآوری شده است که هربسته صحی شامل 15 جوره دستکش، 15 عدد ماسک، 5 عدد صابون و تعدادی بروشور و استیکر می‌باشد.

این درحالی است که پیش از این محمد حنیف اتمر، سرپرست وزارت خارجه افغانستان از سفرای افغان در اروپا و امریکا شمالی خواسته بود که کمک‌های این کشورها را برای مبارزه با ویروس کرونا جلب کنند.

کمک آلمان دربخش مبارزه با کرونا به نیروهای افغان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد