گشایش-نمایشگاه-برق-ایران-با-حضور-وزیران-انرژی-۵-کشور

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق ایران با حضور وزیران انرژی پنج کشور از جمله افغانستان گشایش یافت.

به گزارش افغان نیوز؛ خبرگزاری ایرنا گزارش داده است که این نمایشگاه امروز (سه‌شنبه، 23 عقرب) در مراسمی با حضور علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو و وزیران انرژی افغانستان و پاکستان آغاز به‌کار کرده است.

در این نمایشگاه کالاهایی در بخش‌های تولید، انتقال، توزیع، تجهیزات برق فشار قوی، متوسط و ضعیف به نمایش گذاشته شده است.

طبق گزارش، ۱۲ کشور شامل ایتالیا، جمهوری چک، آلمان، چین، کوریای جنوبی، کرواسیا، ترکیه، اسپانیا، هند، اسلوونی، لهستان و جاپان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق مشارکت دارند.

بر اساس اعلام قبلی وزارت نیروی ایران، قرار است وزیران انرژی پنج کشور شامل کشورهای پاکستان، عراق، ازبیکستان، تاجیکستان و افغانستان در این نمایشگاه حضور یابند.

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق از امروز تا جمعه (۲۳ تا ۲۶ عقرب) با مشارکت ۴۷۴ شرکت داخلی و ۱۱۰ شرکت خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

چندی پیش هیات حکومت سرپرست افغانستان به رهبری ملا عبدالغنی برادر در سفری تفاهمنامه‌های را در عرصه تجارت، صنعت، ترانزیت، نفت، ترانسپورت، شبکه خط آهن و مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با طرف ایرانی به امضا رسانده بود.

این در حالی است که دو روز پیش عبداللطیف منصور، وزیر انرژی و آب افغانستان در راس یک هیات به تهران سفر کرده است. او در دیدار با مقام‌های ایرانی خواستار کاهش تعرفه برق از سوی این کشور شده است.

گشایش نمایشگاه برق ایران با حضور وزیران انرژی ۵ کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد